voor degene die slecht slapen

hier ben ik weer even! ik wou jullie een tip geven voor de gene onder ons die ook zo slecht slapen zoals ik :) ik heb op aanraden van mijn vk druppels bij de etos gehaald (kan ook bij kruitvat of apotheek) rescue druppels dit zijn druppels op homeopatisch basis dus kan geen kwaad. neem deze een uurtje voordat je gaat slapen in door een glaswater en je word er erg ontspannend en relax van :) ik in ieder geval wel!

verder had ik vandaag weer afspraak gehad bij vk en ze gaan me vanaf 40 weken even een handje helpen (ik denk doormiddel van strippen of gel of iets dergelijks) omdat ik helemaal uitgeput ben. dat is een fijn vooruit zicht aangezien ik er na een slechte nacht helemaal doorheen zit. ik moet nog 1,5 week dus nu word het echt spannnend!

iedereen succes nog even! liefsss

ik slaap nog tot nu toe redelijk (gelukkig en hopelijk blijft dat nog even zo )
dus de druppels zijn bij mij nog niet van toepassing (maar hou ze in gedachte dank je voor de tip)

hier is het ook dat volgende week de vk langs komt huis om eens daar beneden te gaan kijken hoe of wat en dan ook even een handje te helpen want ik ben moe heb het gehad en wil dat dat kleintje geboren word(ik ben nu 39,4)
en als dat niet helpt dan word ik in week 41 in het ziekenhuis ingeleid want ja kom op het is mijn derde en met al 2 kideren rond huppelen is het gewoon nu uitputtend
dus ik hoop dat het of voor zaterdag vanzelf begint of dat de vk mij zo goed helpt dat ik volgende week echt kan zeggen het is begonnen
maar eind volgende week geloof ik heus wel in gedachte te nemen dat ik dan alweer mama ben geworden

ja die met bach bloesem! ik vind het een top middeltje! en het helpt mij beter in slaap te komen.....al ben ik altijd om 5 uur klaar wakker :(

wat fijn dat ze een handje gaan helpen! hoop dat het gaat werken....ik zie het ook echt niet zitten om helemaal uitgeput aan de bevalling te beginnen :(

succes nog ff!

xxx

Terug
Bovenaan