Voor degenen die geinteresseerd zijn...onze weblog..

Om straks niets te vergeten wat betreft de behandeling etc. maar ook voor later,hebben wij een weblog gemaakt over hoe het bij ons is gelopen en gaat lopen..hopelijk met een mooi kindje als resultaat!
voor iedereen die geinteresseerd is of gewoon nieuwsgierig en mischien wat wil weten,er staan ook links bij(en het wordt nog uitgebreid) alle tips en ideeen zij welkom!!

www.wonderkind.web-log.nl

gr. petra

Hoi Petra,
Nu weet ik ook waar die v voor staat.... Ik heb net even gekeken. Wel gedurft hoor, dat jullie je verhaal zo openbaar maken. Bij ons weten maar heel weinig mensen dat we al een tijdje bezig zijn en dat het niet lukt.  Ik hoop echt voor jullie dat het gaat lukken door icsi. Trouwens, wat hebben jullie elkaar op een leuke manier leren kennen! Echt geweldig! Heel veel succes de komende tijd! groetjes Noortje

hoi petra

Heel mooi jullie verhaal. Knap dat je er op deze manier open over bent. Je hebt gelijk het is geen falen en ook niks om je voor te schamen. Toch wil ik niet dat iedereen weet dat we aan een icsi behandling beginnen. Ik ga jullie verhaal zeker helemaal volgen en hier kunnen we natuurlijk ook onze verhalen kwijt.
Heel veel succes nog even en je kan beginnen. Ik weet binnenkort ook wanneer het bij ons het geval is. Dan hoor je het zeker!

groetjes rozemarijn

bedankt voor jullie reactie.
ik kan me heel goed voorstellen dat een ander er niet zo open over is..het is ook niet niks natuurlijk. voor ons is het w.s ook een manier om ermee om te gaan,denk ik..want het blijft natuurlijk wel moeilijk als iets heel moeizaam gaat.en soms zie je het ook niet meer zitten..  maar wij zitten eigenlijk met alles wel zo in elkaar dat we er open over zijn en er ook over praten kunnen...
voor ons werkt dat,maar voor een ander kan dat heel anders zijn natuurlijk! iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om.
in elk geval zitten we hier allemaal met eenzelfde doel!!

Terug
Bovenaan