Voor degenen die nog niet kunnen kruipen/vooruit tijgeren..

A

Anoniem

Guest
De fysio was van de week hier en die had een goede tip!
Mijn meisje is namelijk super gefrustreerd omdat ze wel WIL maar het gaat dus nog niet.
Wij hebben een tegenvloer, dus erg glad. En de fysio zei dat het erg moeilijk is voor zo'n kleintje om daar op te "oefenen" omdat ze wegglijden.
Nu hebben we zo'n schuimmat (pfff weet niet hoe die dingen heten eigenlijk..?? Zo'n mat die je in elkaar kunt leggen, als een soort puzzel...snappen jullie het nog?!?!!? hahaa) gehaald en het begint echt al beter te gaan!
Of het echt daaraan ligt weet ik natuurlijk niet, maar volgens de fysio  is het erg goed!

X 4dec

Oh ja, ze zijn nu trouwens bij de Intertoys te krijgen (staan in het nieuwe boekje).

Wat een goed idee zeg! Inderdaad, wij hebben een lamminaatvloer en daar lukt het gewoon niet terwijl meneer vanmorgen bij ons in bed wel in kruipstand ging zitten.
Ik zal eens kijken bij Intertoys!
Bedankt voor de tip!!!

O ja wat een idee!
Hier ook vaak een en al frustraties vanwege niet vooruit kunnen komen!

Groetjes Bloem

Hoi,

Ik heb ook een tip; trek ze slofjes aan met een stroeve onderkant. Schijnt ook goed te werken omdat ze zich dan beter af kunnen zetten.

Succes! KT

Onze Thomas leeft zich het fijnste uit op ons bed (dus het tweepersoonsbed). Kan ie lekker vallen zonder zich pijn te doen en zo lekker oefenen.

Hai,

Wij hadden dat probleem ook van de gladde vloer.
Ik heb een speelkleed bij de Kwantum gehaald.
Het is een kleed met huisjes en wegen op.
Dus straks kan hij er ook met een autootje op rijden.
Maar sinds ik dat kleed heb gaat het een stuk beter.
Kruipen doet hij nog niet maar hij maakt wel aanstalten.
Zelfs de fysio vond dat Roel vooruit gegaan was in 1 week.

Groetjes wen

Ik heb gewoon bij de Leen Bakker een groot vloerkleed (mat) gekocht en daar speelt ze heerlijk op, lekker zacht!
Ons meisje tijgert en gaat als een speer, parket , hout of tegels maakt dr weinig uit alleen met tegen dingen aan klauteren merk je dat ze wegglijdt...

Terug
Bovenaan