Voor Demi36..

A

Anoniem

Guest

Hoi Cissy,

Krijg net die supergave SOS bandana binnen en wil er iets over vragen..
Is deze bandana nu écht van het merk "BYKAY"  haha.. ??
Uiteraard staat zijn naam gewoon voorop, maar op het labeltje op de achterste flap staat dat namelijk..

Heeft daar ook iedereen zijn eigen naam staan of is dit bij toeval een bandana die "onze" Kay op het lijf geschreven is? Hihi..
Ik ga zometeen met onze kleine man voor het eerst op de fiets mét bandana, foto zal volgen!!

Gr Esmé mv Kay

Ik haak even in voor Cissy. Ander vraagje. In de dierentuin vertelde je dat Fabio z'n melk niet meer goed dronk en dat je daardoor andere voeding moest minderen. Gaat het al beter?
Liefs Nelleke

En Esmé, ik denk dat het bij iedereen de naam van het kindje heeft. En anders zou ik nog maar een paar van die dingen bestellen. Dat zou wel heeeel toevallig zijn!
Liefs Nelleke

Het is maar een klein label,.. als je dan gerrit-jan heet zou het er niet oppassen namelijk,..

Het staat ook aan elkaar dus:"BYKAY"  ..

Ik vind het anders wel heel gaaf ja haha..

Esmé mv Kay

Hee Esmé...

Is dit toevallig het logo???

Groetjes Marieke

Ze maken als het goed is draagdoeken en bandana's etc..

ja... grappig hè... Het is hem dus tòch op z'n lijf geschreven...

Op www.draagdoeken.nl is het merk te vinden.

Groetjes happyM.

Hoi Esmé,

Ik zou het niet eens weten, dat ga ik morgen meteen even nakijken (kan niet nu, want het kleintje slaapt en als ik zijn kastdeurtje opendoet is hij meteen wakker)

Hoi Nelleke,

Ja het gaat nu een stuk beter. Ik geef nu een half portie fruit en geef de middagfles niet om 13.00 uur maar om ± 14.00 uur en dan drinkt hij zo'n 150 cc. s' morgens geef ik 240 cc met 8 schepjes en bambix erbij en dan 's avonds drinkt hij zo'n 180 á 200 cc. Bij zijn avondeten krijgt hij nog 100cc yoghurt, dus dan krijgt hij ruim voldoende melkproducten binnen. Maar ik merk gewoon dat hij minder de fles wil en meer van een lepel eten.

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan