Voor Demi36...

A

Anoniem

Guest

Hoi Cissy,

Las net m'n mail van het werk en zie dat onze teamdag in scheveningen wordt gehouden haha.. We beginnen bij een of andere strandtent "de ark  van noah", ken je dat? Is het in de buurt van jullie frietkraam?

Hmz,.. gaan we mooi een partijtje voor lul staan daar op dat strand whaha..

Esmé mv Kay

ps: Waarom geef je eigenlijk die pak luiers weg? niet tevreden? Bn benieuwd, heb nog nooit Huggies geprobeerd.

Hoi !

Wanneer is die teamdag? Kom ik kijken hoor! Ja de Ark van Noach ken ik, die is van een man die hier in de straat woont! (Ik ken leukere stranttenten hoor )

Ik had die Huggies geprobeerd, maar ik vind het net karton. Geef mij die Pampers maar hoor!!

Groetjes van Cissy

Whahaha,.. ben benieuwd.

Gebruik net voor de eerste keer Pampers 4+, nou dat is ook niet alles. Pasvorm slaat helemaal nergens meer op! Ben dat niet gewend van Pampers. Ga weer even een ander type Pampers 4+  kopen haha..

Zo klote we maar wat aan.. Dus wil die kartonne poepzakken van Huggies  wel eens proberen!

Onze teamdag is in juni als ik me niet vergis. Heb ook geen idee wat ik me er van moet voorstellen. Weet alleen dat we smerig, nat en uitgeput zullen zijn whaha..

Vind je wel leuk hè, mij komen uitlachen!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan