Voor demi36

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zal eerst mezelf voorstellen, ik ben Yvette en ik zit op het voorjaar 2006 forum. Ik zat hier ff te neuzen en nu zag ik bij jou topic dat jouw zoon en knuffelschaapje heeft. Nu heeft onze dochter deze schaap kado  gekregen, en dit is dus haar lievelingsschaap geworden. En ik heb er maar 1. Weet jij toevallig waar deze schaap gekocht is? De gene die dit schaapje heeft gekocht weet dit dus niet meer, en ik zou wel een reserve schaap willen.

Groetjes Yvette

Trouwens wat hebben jullie een gezellig forum, bij ons is het al maanden uitgestorven.

Hoi Yvette
Heb geen idee wbt het schaapje, maar ehh
Je mg hier best mee schrijven hoor, wat maakt het uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Pauline

Hoi Yvette,

Ik heb helaas ook geen idee waar het schaapje vandaan komt. Maar ik sluit me bij Pauline aan. Kom er gezellig bij als je wilt.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi,

Allereerst schuif gezellig aan!

Het schaapje is van Happy Horse (serie Lammy). Hier staat namelijk haar kamer vol met die schaapjes! Ik heb ze gekocht bij de megastore van Prenatal. Als je googled op happy horse lammy vind je ze ook wel! Bij baby Dump verkopen ze de serie ook.

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Jeetje wat een reacties, wat leuk. Ik heb net gezocht op internet en het schaapje is besteld, onwijs bedankt voor jullie snelle reacties. Ik zal wat meer over mezelf vertellen. Ik ben dus Yvette,  bijna 26 jaar  en moeder van onze dochter Maxime (09-05-2006)   Ben gelukkig getrouwd met Gert-Jan. En we wonen in een dorpje net onder de rook van Gouda. Ik werk nog 1 a 2 dagen per week. Ik had al gelezen dat jullie gek zijn op foto's, daar moet ik mezelf nog even in gaan verdiepen..... Zou niet weten hoe dat moet hihi.

Groetjes Yvette.

Hoi Yvette,

Sorry dat ik nu pas reageer, ik hoorde vanmiddag van Pauline dat je een topic hierover had geplaatst.
Het schaapje is inderdaad te koop bij Prenatal voor 9,99, ik zag hem gisteren nog bij Prenatal in Rijswijk.
Mocht je hem niet kunnen vinden, geef dan even een seintje. Dan wil ik hem wel voor je halen en naar je opsturen.

Groetjes van Cissy

Hoi Cissy,

Ik heb het schaapje op internet besteld. Vind het erg lief van je dat je hem zelfs voor me wou kopen en opsturen. Bedankt.

Groetjes Yvette

Terug
Bovenaan