Voor Demi4

Hi Susanne,
Hoe is t nu bij jou? Jij was al wel begonnen met fruit en groente toch? Hebben jullie nog nieuwtjes qua ka-bezoek enzo? Ben benieuwd! Bij ons rommelt het maar aan.. Jersey heeft net flink de waterpokken gehad en tijdens de waterpokken dronk ze nagenoeg niet en daarna (nu al bijna 2 wk) drinkt ze overdag matig, ongeveer 2 flesssen van 150 cc. Dus ze drinkt echt bijna niet meer, als je nagaat dat ze eerst 4 flessen van 220 cc leeg dronk. Maar ja, ze is er wel vrolijk onder verder. Ze heeft ook bijna niet gespuugd. Het mandje met doekjes/slabbetjes enz bleef zowaar bijna een week helemaal aangevuld!  En 's nachts sliep ze dus daarvoor net super! Om half 8 de laatste fles en het klokje rond! Nu komt ze min 3x 's nachts, vaak met honger, doordat ze overdag bijna niet drinkt natuurlijk..
Maar m'n oom en tante zijn goed bevriend met een goeie ka, ze gaan een afspraak voor me regelen. Dus dat gaan we toch maar wel doen. Vanmorgen had ze trouwens voor t eerst sinds een paar weken dus 180cc gedronken en gelijk weer gespuugd en twee keer achter elkaar helemaal moeten verschonen. Zou ze teveel krijgen dan? Nee dat is het ook niet, want we hebben ook wel kleinere porties gedaan. Maar omdat ze de afgelopen tijd zo weining gespuugd had en vandaag ineens wel weer...
Naja.. we kijken het wel weer aan!
Gebruik jij nog iets van Losec ofzo nu?
Groetjes Judith

hoi judith,

vervelend dat het bij jullie nog steeds zo gaat......, hier gaat het een stuk beter!!! we zijn idd met de bijvoeding begonnen en dat gaat hartstikke goed, van de bijvoeding spuugt hij nagenoeg niets alleen van de flessen nog wel, s'morgens krijgt ie nu bambix door de fles die blijft er dan ook redelijk inzitten maar van die andere 2 flessen spuugt ie nog regelmatig, al moet ik wel zeggen dat het met de dag beter gaat!! wij gebruiken helemaal geen medicijnen meer was allemaal troep ik hoef ook niet meer terug naar de ka, die wouden toch verder geen onderzoek doen ofzo, dus daar heb ik niets aan, maar op het moment heb ik niks te klagen gelukkig......, jullie gebruiken nu ook geen medicijnen meer he? messchien is het wel verstandig om straks als je begint met de bijvoeding een afspraak te maken met een dietiste daar ben ik toen de tijd ook met mijn dochtertje geweest die kunnen ook wat makkelijker aangeven waar je het beste mee kunt beginnen en waar het minst op gereageerd wordt ik had nu eigenlijk ook een afspraak maar daar ben ik niet heen geweest want dinand eet op het moment echt alles zijn darmen zijn sinds de bijvoeding ook een heel stukrustiger geworden.ik ben benieuwd wat die andere ka te zeggen heeft en of dat hij wel wat gaat ondernemen, hou je me op de hoogte??

groetjes susanne

Hi Susanne,
Dat klinkt goed zeg! Die bijvoeding gaat zo lekker dus! Waarom ik daar bij Jersey niet zo'n goed gevoel bij heb, is omdat we dus twee keer fruit en 1x groente en dat kwam er echt 3x zo hard weer uit. Veel erger dan de fles zeg maar. Het is wel typisch, want ze spuugde nooit na de laatste fles, die ze liggend in haar bed kreeg, niet boeren dus. En ze drinkt nu dus alléén nog maar liggend in haar bedje. Bij elke voeding. Hoe ik ook zit/lig of doe, ze drinkt geen slok! En dan spuugt ze dus idd minder. 's Avonds krijgt ze nu kindermeel erbij ipv rijstebloem, dat dronk ze eerst ook super, maar daar was ze ook ineens klaar mee haha.. Dus.. maar verder geen medicijnen meer nee. En daar heb ik wel een goed gevoel bij!
Ik hou je op de hoogte, fijn dat het zo goed gaat! 5 juni moet ze weer naar het cb, dus dan zullen we het wel bespreken verder over de bijvoeding enzo.
Groetjes Judith

Terug
Bovenaan