voor demijoy

A

Anoniem

Guest
Hallo

Heb maar ff nieuw onderwerp gemaakt.
Ja is zeker leuk en had dan ook niet verwacht om iemand uit de buurt hier aan te treffen.
Ik ben 29 en bezig voor ons 2e kindje.We hebben al een dochter van ruim 3 jaar en hebben nu toch maar besloten om er eentje bij te nemen.
Voor mij was dat altijd al een wens 2 kinderen maar mijn man wilde eerst niet zo.
Tot vorige maand toen zei hij zelf laten we maar is voor een 2e gaan ,waar ik geen nee tegen zei natuurlijk.
Ik weet precies wat je bedoel waar je woont kom dan ook regelmatig in p om mijn dochter bij mijn schoonouders te brengen voor de oppas.
Hoeveelste kindje word het bij jullie?
Moet zo gaan werken dus stop weer ff en hoop je nog te spreken is misschien leuk een nieuw contact die in het zelfde schuitje zit.Voor mij nog 1 dag tot de dus is maar afwachten wat het word.
Maar goed ga zo mijn dochter wakker maken en dan weg

groetjes   evelien

hoi

Ja daar ben ik weer sorry heb even geen tijd gehad om te reageren.
Ik ben 25 jaar en heb al een dochter van 15 maanden ben nu sinds
mei bezig voor ons tweede kindje maar wil helaas wil het nog niet echt lukken.
ben net ongi geweest dus weer op naar de volgende klusronde ha ha.
Ik heb 4 dec pas weer mijn nod.

groetjes ilona

hoi

Ik was nog even benieuwd of je al ongi bent geworden zou ik haast vergeten te vragen.
Ik hoop het niet natuurlijk laat je het nog even weten.

groetjes ilona

hallo

vanmorgen ben ik ongi geworden jammer dus
maar ja gaan gewoon weer opnieuw proberen en wachten maar af wanneer het wel raak is

groetjes   evelien

hoi

Ja dat is zeker jammer zeg.
Ik ben er sinds gister weer vanaf dus ik ga ook maar weer proberen.
ik snap alleen niks van mijn cyclus ik weet niet precies wanneer we het beste kunnen proberen.
Maar ik wacht het wel af meer kunnen we niet doen.
Ik hoop dat het voor jou dat het weer snel over is dan kun jij ook weer verder met proberen.

Groetjes ilona

hoi

ja dat is dan moeilijk inschatten.Hoe mijn cyclus is weet ik nog niet echt ben nu nog maar een maand met de pil gestopt en zat nu op 31 dage.
1 ding weet ik wel zeker ik ga niet van die testen kopen wanneer de juiste dagen zijn om te klussen.Dat heb ik ook niet bij mijn dochter gedaan en toen was het na 3 maanden raak.Hier ga ik nu ook weer van uit of dat het langer kan duren.Hoe  graag  we dan ook een 2e willen.Als het raak is dan zijn we heel blij en we weten dat we kinderen kunnen krijgen dus we laten het aan de natuur over.Voor jou is het nu ook weer spannend weer een maandje tot de en hopen dat ze weg blijven.Voor mij ligt het ff een paar dagen stil en ga als ze weer weg zijn gewoon opnieuw proberen.

groet evelien

Terug
Bovenaan