voor depri

he wat lief dat je reageert.

misschien voel ik me hier toch ook meer thuis ookal ga ik nog niet naar het ziekenhuis.

hoeveel tijd ben jij kwijt met ziekenhuisbezoeken? is dat wekelijks?
en wat bedoel  je met spoelingen?
na hoeveel tijd kom je voor bevruchtingshulp in aanmerking?
hier in spanje ist het denk ik wel hetzelfde.

wat vervelend dat het klussen niet meer leuk is, ik denk dat ik een half jaar terug me ook zo voelde, maar nu gaat het weer beter.

in iedergeval een dikke virtuele knuf!
liefs esther

he meissie,
natuurlijk reageer ik!!! we hebben toen toch ook fijn gekletst!!
de antwoorden op je vragen zijn!! :
ik moet op de 10 de dag ongeveer na mijn eerste ongie dag bij de gyn komen, en dan gaan ze kijken of ik goed gebroeid heb!! haha en als er een mooi eitje zit dan mag ik een pregnylspuit komen laten zetten en dan weet je dat je binnen 40 uur een eisprong heb, dan moet je flink klussen, en daarom is er ook echt niks meer aan, als het MOET!
en wat betreft die schoonspoelingen , daarmee bedoelde ik dat ze mijn eileiders hebben door gespoten met contrastvloeistof en dat liep allemaal heel goed terug dus daar was ook niks mee aan de hand, daarna hebben ze ook nog baarmoederfotos gemaakt die waren ook goed! dus met andere woorden weer helemaal niks aan de hand?!
en ik ben na 1,5 jaar naar de gyn gegaan maar ik had ook eerder mogen komen , maar ja ik dacht dat ik ook wel gewoon zwanger had kunnen worden maar mooi niet, dus ben ik toch maar gegaan en nu na 3 jaar nog niet zwanger!!nu zit ik weer op het het wachtbankje, ik moet eigenlijk maandag ong worden?! we wachten maar weer gewoon af,
en hoe gaat het verder bij jou daar???
hier is het heeeeeeeeeeeeel koud!!! en daar???
ik hoop je weer snel te horen,
dikke kus van wendy

dank je wel meissie,   ik hoop dat ik eindelijk eens pos ga testen morgen,
ik ben zo misselijk , gewoon de spanning!! ik heb wel buikpijn , maar ja dat zijn er wel meer he die denken dat ze ong worden en dan zwanger zijn!! laten we dat maar hopen,
ik laat je snel weer iets weten,
jij ook succes vandaag he!! spannend!
xxx wendy

Terug
Bovenaan