Voor Desiree groetjes Dre

A

Anoniem

Guest
Hoi Desiree en andere meiden,

Nou de rode duivels zijn aangeland...jaja donderdag een uur nadat ik had getest !!!!!! Maar goed nu weet ik waar we aan toe zijn.. Snap er niets van want die ovu testen gaven aan dat ik vruchtbaar was maar we hebben met het klussen blijkbaar niet goed getimed. We gaan gewoon vrolijk verder...

Ik ben dre 29 jaar en ben sinds 10 maanden de trotse moeder van een zoontje. We willen heel graag een gezellig groot gezin en willen graag voor een 2e gaan. Omdat ik voor mijn eerste zwangerschap erg lang moesten wachten ben ik nu niet meer met de pil begonnen na de bevalling...zo van we zien wel hoe snel het gaat. De eerste heeft ruim anderhalf jaar op zich laten wachten na een miskraam... duss

Desiree leuk om te weten wie je bent en wat meer van je te weten....als het goed is weet jij nu meer..ben heel benieuwd..

Liefs

Hoi Dre,

Wat jammer dat je ongie bent geworden.
Je weet in ieder geval van je 1 e kindje dat de aanhouder wint!
Plus je bent net bezig.
Komt wel goed!

Ik heb vorige week donderdag een testje gedaan, en ben zwanger.
Kwam een beetje onverwachts want we hadden het nooit zo snel verwacht!
Echt spannend allemaal.
Ben ondertussen van de schik bekomen en ben lekker aan het surfen op het internet naar info enzo.

We houden contact!

veel liefs en ik duim voor je!

he Dre (haha dat rijmt)

wij hebben een soort gelijk verhaal, mijn dochtertje is ook 10 maanden en wij gaan ook voor de 2e.
Ook ik ben niet aan de pil gegaan na de bevalling, omdat ik hoop dat het dan sneller gaat lukken. Wij hebben bij Fleur 1 jaar erovergedaan, 2 miskramen tussendoor.
Ik ben vorige week vrijdag ongi geworden...

ik hoop dat wij snel zwanger worden en dat onze theorie/hoop, door niet aan de pil te gaan na de bevalling, klopt,.

xxx Petra

Hoi Desiree en Petra,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, Desiree!!!! Supergoed nieuws...lekker genieten nu.....

Hier zijn we een beetje van het baal gevoel af en gaan gewoon door voor de volgende keer...

Petra we zitten dus in hetzelfde schuitje, hoop dat we snel in het zwangere schuitje kunnen stappen...hihihih We weten dat het kan....dus het zal nu ook wel goedkomen!!!!! Snap alleen niets meer van mijn cyclus ben pas op dag 34/35 ongesteld geworden...tja niks gekker dan een vrouwenlichaam. Maar we zien het wel..het is heerlijk weer en ik heb vakantie dussss wat wil een mens nog meer!!!

WE houden elkaar op de hoogte....

Tot krabbels..

Liefs

ik ben heel mijn leven (heel mijn "menstruatie-leven") zeer onregelmatig geweest.
Nu ben ik voor het eerst al een klein half jaar regelmatig.
dus je kan er idd nix over zeggen.

succes for you too!

Terug
Bovenaan