voor desiree-maassluis

A

Anoniem

Guest
He meis,

Nou je had het al gelezen ik ben ook zwanger.Kan het nog niet geloven hoor maar het streepje staat er echt.

Moet ik nu wel een afspraak maken met de dokter de komende week?

En zo ja wat doet hij dan?

Want toen ik zwanger was van Job vroeg Torre eigelijk alleen maar of ik er blij mee was!. En van de assistente het telefoonnummer van de verloskundige en kraamzorg. Stond binnen een minuut weer buiten.

Hihi nou hoef ik je niet meer te bellen he? Je weet het nu al

Liefs wen

Hai,

Je vroeg wanneer ik denk te zijn uitgerekend bij zwanger worden. Ik
denk tussen 10 en 13 oktober. Want mijn eerste cyclus was 30 dagen en
mijn 2e was 32 dagen.

Het is in de 3e ronde gelukt.

Groetjes wen

Ik vind het echt heel gaaf voor je, en lekker vlot ook he ???
Je hoef opzich niet naar de dokter toe.
Hij zal gewoon wat uitleggen en vragen stellen maar ja je heb er al eentje dus je weet precies wat je te komen staat.

* Je kan mee doen aan moeders voor moeders.. kijk op hun site om je evt op te geven.
* En foliumzuur slikken de eerste 12 weken van de zwangerschap.
* Je evt oude verloskundige bellen om te melden dat je zwanger bent en dan zal je rond  de 11-12e week een afspraak bij dr hebben en een verwijzing voor de echo krijg je van haar.
* Alleen mocht je tijdens je zwangerschap denken dat je een blaasontsteking mocht hebben meld dan wel bij urine inleveren dat je zwanger bent. Of als je vragen-klachten over iets anders heb even melden.

Ik wens je een hele goede zwangerschap toe...
De mijne verloopt tot nu toe heel lekker.... nooit misselijk geweest, geen lichamelijke klachten alleen af en toe de vermoeidheid (lage hb) en soms brandend maagzuur. Maar ik mag niet klagen.

Hou me op de hoogte.. !!!! Groetjes Dees

Terug
Bovenaan