voor desiree-maassluis

A

Anoniem

Guest
Hai hoe is het ermee?

Hier alles goed. Moeders voor Moeders is net geweest. Dus ik kan gaan .......

Maar zij zei dat je met 8 weken al naar de verloskundige mag.

In Naaldwijk dan.

Is dat zo weet jij dat?

Maar dan kunnen ze zeker het hartje nog niet horen?

Liefs wen

Ha wendy,
Ik tel me werkdagen af hoor... ben er ook aan toe om te stoppen. Buik zit nl in de weg..
Je kan de verloskundige bellen maar of ze je al met 8 weken laat komen ??? durf ik niet te zeggen.
Wat je wel kan doen is haar bellen om al een verwijzing voor een echo te krijgen voor de 10-12e week heb je die alvast in huis en kan je het ziekenhuis bellen voor een afspraak al.
Zo dus je gaat de komende 10 weken lekker ook in de kannen piesen... hahahaha
Ach je weet weer waar je het voor doet he.
En nog tegen niemand verteld in je nabije omgeving of kon je je mond niet langer meer houden?
Ik krijg nu in de praktijk steeds meer opmerkingen van "meid ben je zwanger wat leuk hoever ben je" en dan zeggen tja ik moet nog 7 weken... hahahaha...
En al zwangerschaps kwalen ? Of blijven die lekker achterwegen (bij mij toen wel behalve de emoties)
Nou ik ga weer even op internet me geweldige auto promoten  moet ervan af.
Hebben nu voor de baby een betere veilige gekocht.

hou me op de hoogte he?
Groetjes Dees

Hoi Wendy,

Ik ben zelf met 7 weken (ben nu 12 weken) voor het eerst naar de verloskundige geweest (Breda).
Bij ons zien je het liefst zo vroeg mogelijk in de zwangerschap. Naar het hartje luisteren deed ze niet want daarvoor was het nog te voeg, Wel krijg je alvast alle info die je moet weten , verwijs voor echo, bloedonderzoek etc., en kun je terecht met al je vragen. Ik zou gewoon bellen naar de vk en dan hoor je het vanzelf.
Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Groetjes Tess

Hai hai,

Ja het aftellen begint voor je. Lekker hoor.

Hihi wij hebben toen we Job kregen ook een echte gezinsauto gekocht.

Toch veiliger en waar ook de kinderwagen in kon kon in de vorige ook
wel maar dat was allemaal maar krap. Nu schuif je hem er zo in.

Ja ik mag piesen in de kannen. Kan ik misschien weer iemand blij maken toch?

Ik ben de laatste paar dagen wel moe maar nog geen andere kwaaltjes.

Toen ik zwanger was van Job mocht ik pas met 12 weken naar de VK . Ik bel morgen wel even.

Liefs wen

Terug
Bovenaan