Hoi Ang..,
Het gaat wel goed hoor, ik heb net de rode duivels gehad en ik ben net dinsdag naar het lab geweest om bloed te prikken, 3e-dag bloed noemen ze dat, of zo....
Aanstaande woensdag moeten we naar de gyn voor de samenlevingstest, dus dinsdagavond party-party!! Als het goed is hebben de fertiliteitsarts en de gyn een bespreking gehad en zullen we woensdag waarschijnlijk ook horen over die kijkoperatie... En aangezien ik steeds cycli heb van 28/29 dagen zal de operatie waarschijnlijk ook al gepland worden. Ik zie er wel een beetje tegen op, maar gelukkig ben ik nooit ziek van de narcose... ik ben alleen wel benieuwd of je na die operatie nog lang rustig aan moet doen. We hebben wel begrepen dat die operatie in de 1e 2 weken van de cyclus gedaan wordt, om een mogelijke zwangerschap uit te sluiten.
Maar goed, eerst dinsdag maar eens afwachten! Wij lopen dus net een 5-tal dagen voor op jullie.
Het wordt onze eerste samenlevingstest, dus we zijn benieuwd. Ik weet ook niet of het dan nog een keer moet, aangezien wij de indruk hebben dat ze het wel aansturen op die kijkoperatie, gezien mijn leeftijd (35) en die buikoperatie in het verleden...
Veel liefs,
Di