Voor diana81 (foto misbruik.)

Als ik het dus goed lees en begrijp, dan moet Rosalie haar overleden kindje voorstellen??
Want ze heeft 2 overleden kindjes gehad zegt ze.
Julia en Améli.

Wat een achterlijk wijf,  hier heb ik echt geen woorden voor.
Jammer dat je niet weet  die gestoorde  heks is.
Ik hoop echt dat je er achter komt.
Want als dit mij zou overkomen, zou ik niet rusten voor dat ik die secreet gevonden had.

Maar volgens mij vind je haar wel met julie zoektocht hihi.
Maar heb ik gelijk wat ik nu suggereer??

Laat je het me ff weten.

(Pffff vind dit echt schandalig hoor.

Groetjes Mama van Joëlla.  

hoi hoi
ja klopt ze zegt dat ze nog een kindje verloren  heeft na een zwangerschap van 16 weken,wat het extra zuur maakt want dat is mij wel overkomen!!met 17 weken dan.
en dr kindje ameli wat rosalie dus moet voorstellen is tijdens de bevalling overleden daar stond een heel verhaal over op dr andere site.
er stond dat haar kindje veel te groot was wel 20 pond woog!!ja hoor geloof je t zelf,en tijdens de bevalling haar nek gebroken heeft   en toen met een foto van rosalie erbij,nou rosalie was groot 9 pond maar zo groot nou ook weer niet haha

maar ik weet ondertussen wel al dat ze dus laura heet en studeerd als onderwijs aassistente ,ze woont nog thuis oja en ze is 19 jaar.

jah hoor 20 pond!!
dat malle wijf heeft een rijke fantasie.
en als je zoiets verzint ben je echt niet goed snik.
en ik vind het echt erg voor je dat je je kindje bent verloren met 17 weken.
dus Rosalie moet dat kindje voorstellen van 20 pond?
nou iedere idioot moet toch van de foto van Rosalie zien dat ze nooit 20 pond heeft kunnen wegen.

dat mens is echt knetter gek in die lege boven kamer van haar.

en dan nog maar 19 jaar, en dan al zo para bezig zijn met deze dingen.
nou wat moet dat dan wel niet in de toekomst met haar.
ze is een gevaar voor de maatschappij.

groetjes Mama van Joëlla.

ja haha ze heeft een peuter gebaard waarschijnlijk pfff.

ja er ware nog mensen die haar geloofde ook,want op dr zite stonden allemaal reakties in het gastenboek
van ooo wat erg voor je,wat een mooi meisje,sterkte met het verlies bla bla bla

ik heb al die mensen gemaild en het verhaal uit gelegd,gelukkig hebben ze daarna allemaal hatelijke berichtjes achter gelaten voor haar,die weten nu in ieder geval ook hoe het zit.

Hoi hoi,

Nou meiden,wat ik nu toch allemaal lees.Wij hebben vorig jaar  dus echt ons dochtertje af moeten geven na een zwangerschap van 40 weken,heeft ze elf dagen geleefd.Zij beseft niet waar ze mee bezig is zeker.Dat doet zo'n pijn, daar mag je dus echt niet mee spotten en dan ook nog de brutaliteit om een foto van andermans kinderen te gebruiken.Zulke personen moeten ze van het internet aftrappen.Sorry hoor,maar daar word je toch woedend over.Ik hoop voor jullie dat het hele gebeuren gauw over is.

Groetjes Kitty en Tess 22-09-2006

Haar site werkt in ieder geval niet meer, althans ze heeft hem op privé gezet volgens mij. Ik heb zelf ook msn, maar kan nu niet meer bij haar op de site komen. Misschien heeft ze eindelijk het schaamrood op de kaken na al die rot-mailtjes tegen haar... Net goed, wat een stom wijf zeg. Er zijn geen goed woorden voor mensen zoals zij.
Sterkte ermee Diana, dit komt wel rauw op je dak, zeg.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan