Voor Diane en Cynthia

A

Anoniem

Guest
Hoi Diane en Cynthia,

Ik las jullie verhalen en voel me een beetje verbonden met jullie. Wij zijn bezig voor een derde, dit wil niet echt lukken. Het duurt al 9 maand. Van de eerste twee was ik vrij snel zwanger. Ik heb een echte dip en denk dat er wat mis is. Kun je makkelijk bij een gyn terecht als je er al twee hebt? Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Sterkte jullie!

Liefs Evelise

Hoi Evelise,
Als het aan mij ligt zou iedereen die graag kinderen( 1 of meer) willen geholpen moeten worden, maarja ik heb het niet voor het zeggen. Mijn huisarts was ook niet zo heel snel hoor met ons doorsturen. Daarom hebben wij bij de 14e nod de knoop doorgehakt en gezegt, nú willen we doorverwezen worden. Nú duurt het ons te lang. Ik weet niet of je het al voorgelegt hebt bij de huisarts, anders zou je eens moeten peilen hoe hij erover denkt. Ik weet niet hoe oud(of jong) jullie zijn, maar volgens mij speelt de leeftijd ook een rol erin mee. (Op internet gelezen, ergens) Enne jullie bepalen toch zelf hoeveel kinderen jullie willen, niet iemand anders. Nou dit verhaaltje ging eigenlijk alleen over mijn ideeën, maar ik hoop dat je er misschien toch iets aan hebt. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar hoe het verder gaat. Ik hoop dat jullie me op de hoogte houden. In ieder geval errug veel succes. (dit geld trouwens voor iedereen, hoor)
Liefs Cynthia

hallo

ik ben na een jaar probeeren naar de ha gegaan en gelukkig stuurden hij me door, het haalt volgens mij niet uit hoeveel kinderen je al hebt. Je eileiders kunnen bv dichtgeslipt zijn en dat is goed te verhelpen. Ik heb zelf 1 kindje en die duurden 10 maanden voor het lukte. Je moet er alleen wel over nadenken of je zin hebt in die malle molen.
Succes Diane

Hoi Diane,
Hoe is het nou met je? Ben jij van plan om verder te gaan als het nu niet op de natuurlijke weg niet lukt? Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik heb een beetje het gevoel dat ik gewoon wil weten of er iets aan de hand is, en wat of het dan is. Als het nou simpel op te lossen is probeer ik dat, maar als we echt de malle molen in moeten weet ik niet of ik dat wel moet doen. Ik ben erg blij dat ik al een heel lief en gezond zoontje heb. Ik heb echt het gevoel of ik alleen maar over mezelf praat, sorry hiervoor. hou me op de hoogte?
liefs Cynthia

hoi cyn

Ik weet inderdaad nog niet wat ik allemaal voor behandelingen zou willen. Soms stellen ze voor om eens per maand het sperma hoog in de baarmoeder te spuiten, ik denk dat ik dat wel zou doen ik wil leiver geen hormonen gaan gebruiken. Ik blijf leiver mezelf. Ik heb ook een heel lief dochtertje waar ik heel veel van hou . Ik zou wel graag ook voor haal een matje hebben. En denk jij dat het bij jou nu raak is ?

Groetjes Diane

Hoi Diane,
Ik heb net ook een brichtje op die andere hoe noem je dat achter gelaten. Wij willen nu voor ons zoontje nou ook wel een een maatje. Ik heb gekeken op babybrabbel naar die voorspelling, en wij hebben dit jaar bijna alleen nog maar kans op een meisje. Het zou wel leuk zijn maar ik weet niet of ik daarin moet geloven. Alhoewel een vriendin van mij het bij iedereen heeft gecheckt, en het klopte allemaal. Het wordt wel allemaal heel spannend nu. het duurt nog ff ( /- de 22e)maar toch ben ik wel een beetje zenuwachtig nu. ondanks dat ik normaal heel nuchter ben.....
Heel veel sterkte morgen, ik ga echt voor je duimen

Terug
Bovenaan