Voor Diane

A

Anoniem

Guest
Heej Diane,
Hoe is het nou? Ben je gisteren goed doorgekomen?
Ik hoor het nog wel.? Ik hoop dat je goed nieuws hebt?!
Liefs Cynthia

hoi cyn

gisteren en vandaag goed doorgekomen ik zit nu op dag 28 en meestal heb ik een cyclus van 27 dagen. Maar vanmiddag een test gedaan en die was negatief dus maar afwachten. Ik moet van evert nu een week wachten voor ik weer test dus ik wacht maar af. ik heb het gelukkig druk overdags. Hoe is tie met jou?

liefs diane

hoi hoi,
Ik weet het niet meer, hoor. Ik heb voor het eerst weer sinds een half jaar het gevoel dat er iets is. Maar ik moet zowiezo van mezelf wachten tot de 22e(m'n langste periode). Én Dennis wil er eigenlijk nix van weten, want die heeft zoiets van: jaja dat heb je allemaal al eerder gehad en toen was er ook nix. morgen is hij aan de beurt.
Heej maar het is wel spannend nou bij jou. Welk gevoel heb je er zelf bij? Ik ben wel nieuwsgierig, hoor. Hou je me op de hoogte. Ik duim voor je dat die duivels weblijven.
liefs Cynthia

hallo

nou vandaag toch ong. gewoorden helaas. maar ik pak de moet bij elkaar en misschien kan ik een kerstkindje gaan maken.

He jij succes en ik hoor het nog wel hoe het je vergaat hou me op de hoogte

liefs diane

Hoi Diane,
Das nou jammer, maar ook wij zijn vast een keertje aan de beurt. (liever gister dan vandaag natuurlijk)Ik hoop dat je me op de hoogte houd, ik ben hier denk ik ook nog wel ff. hihihi Heej héééél erg veel sterkte met "klussen"strakjes.
liefs Cynthia
ik hou je op de hoogte, nog 1.5 week.........

Terug
Bovenaan