Voor dianne

Hoe is het met je????

Ik hoop voor je dat je nog niet ongi bent, dat kan ook niet want ik zit nog steeds te duimen voor ons.

Bij mij is het ook nog steeds rustig. Wel een hele dikke pukkel nog steeds en een nieuwe erbij. Meestal wordt ik 's ochtends ongi dus ik ben heel benieuwd als het morgen vroeg komt. Ik hoop zo van niet!!
Ik ga er eigenlijk wel een beetje vanuit ik heb ook al wat krampjes wat dat betreft.
Ik zal morgen weer verslag doen.
Ik hoop toch wel een beetje dat ik zondag eindelijk die CB-test kan gebruiken.

Succes en sterkte.

Liefs Bibi
 
Hoi Bibi,

Helaas, tenminste dat denk ik. Ik heb vandaag ongie krampen en pijn in mijn onderrug. Ik denk dus dat ik waarschijnlijk vandaag nog ongie ga worden.
Baal wel ontzettend maar ja, kan er toch niks aan doen. Mocht het echt doorzetten vanavond of morgen, dan toch maar fris aan de volgende ronde beginnen.

Ik zal voor jou blijven duimen!! En hopen dat het morgenvroeg nog rustig is bij jou. Ik ben heel benieuwd en hoor morgen wel weer van je!!

Succes en liefs Dianne
 
Hoi,

Nu een nachtje later nog steeds niks te zien. Ik snap er niks van. Ik heb nog steeds af en toe behoorlijk buikkrampen.
Maar afwachten en als er morgen nog steeds niks is dan toch maar testen denk ik.

Liefs Dianne
 
Ik weet het ook niet meer, nog niets te zien in iedergeval. Ik weet dat dit nog kan komen en wordt er wel een beetje peuneveu van. Ik had net wel ontzettende moeite om iets aan te trekken. niets zat en het erge is dat alles om mijn borsten te strak zat. Is me eigelijk niet eens opgevallen maar ze lijken wel groter geworden.

Maar ja dat is ook altijd zo als ik ongi moet worden dus laat ik nou maar niets in mijn hoofd halen.

Meid ik hoop zo voor je dat je goed nieuws hebt morgen en ik hoop ook dat je mij daar dan mee gaat besmetten!!

Tot gauw en hou je taai.

Liefs bibi
 
Hoi Bibi,

Ik moet je iets bekennen. Ik heb gesmokkeld. Ik kon het niet meer laten en heb net om kwart voor vier getest.

Mijn testuitslag is POSITIEF!!!!!!

Ik wil heel blij zijn, maar kan het nog niet zo goed. Ik ben bang dat het niet klopt. Ik heb met CB getest.

Ik heb al drie keer een heel klein drupje (groter als een speldenknop was het niet) afgeveegd. Dus ik dacht steeds daar komt het!
Maar het komt/kwam maar niet. Ik dacht ik wil het NU gewoon zeker weten en heb dus getest.

Het gevoel is fantastisch, maar geloven kan ik het niet!!!! (nog niet)

Hopelijk besmet ik je ermee, ik zal voor je duimen!!!

Liefs Dianne
 
Terug
Bovenaan