Voor diegenen die zere borsten hebben/hadden.....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Even een kort vraagje voor degenen die zere borsten hebben/hadden.
Ik had de afgelopen twee weken genadeloos zere borsten, maar nu lijkt
het minder te worden.... Wanneer werd het bij jullie minder???
Maak me een klein beetje zorgen...

Liefs Annet

hoi hoi
nou meid maak je geen zorgen hoor,in het begin had ik er heel veel last van   en toen was het ineens weg en nu begint het weer.
een goede bh wil wel een beetje helpen,succes verder.
liefs sil 16weken 3dagen

Hoi,
Ik had, zoals bijna iedereen, ook enorm zere borsten. Dat was eigenlijk ook het eerste teken dat ik zwanger was. Ach ja, je moet er wat voor over hebben.
Bij mij waren de pijnlijke borsten eigenlijk na 12 weken zwangerschap over.
Volgens mij is dat echter bij iedereen weer anders.

In ieder geval succes en geniet van de zwangerschap!!

Groetjes Wendy

Hoi wondernetje,

Helaas minder nieuws voor mij. Had in het begin zere borsten en.....heb ze nu nog steeds   .
Ben nu bijna 21 weken zwanger volgens mijn berekening en volgens de echo 23 weken.

Een opluchting is dat het ongeveer een weekje na de bevalling wel over zal zijn bij mij .
Overgaan zal het !!!!

Liefs Gaby

Hoi,

Ik heb alleen de eerste 3 maanden zere borsten gehad, maar heb nog wel steeds hele gevoelige tepels, en das ook niet echt lekker. Dat heb ik nu nog steeds, en ben bang dat het ook nog wel ff gaat duren.
Gelukkig is het niet heel erg ofzo, m'n man moet er gewoon niet teveel aankomen hihi.

xx Syrah (24 wk)

Hoi,
Ik heb idd ook onwijs zere borsten. Ben nu al een cupmaat gegroeid (hoe moet dat straks??) Een goede BH helpt mij en wat ook erg prettig is je borsten 's morgens en 's avonds insmeren met Welda zwangerschapsolie.

succes!!

Hallo,

Ik ben 14 weken en 4dgn en heb ook hele zere borsten. Soms doet het zelfs zeer als het dekbed ertegen aan komt. Het is bij mijn dus nog niet over en ze blijven maar groeien.

pinklady

Hey hoi Annet..

Ik had in het begin ook megazere borsten en tepels.. als ik een dag niets voelde wat ook weles voorkwam dacht ik gelijk dat er iets niet goed was.. bij mij ging het dus ook een beetje op en af.. Ik ben nu 18 weken en 1 dag en heb voor mijn doen enorme borsten vol blauwe aderen en nog steeds zere gevoelige tepels...
Ik denk dat het bij iedereen verschilt, dus zal het voor jou misschien net weer iets anders voelen.. Ik had idd wel dat het hele pijnlijke gespannen gevoel overging na een aantal weken..

groetjes.. Bats

Terug
Bovenaan