voor Dion 01

A

Anoniem

Guest
Hoi Dion!
Ik zat even te kijken bij de NOD lijst april en toen las ik dat bij jou een week voor je NOD de RD er waren en dat je later toch pos getest had.
Hoe zat dat??
Ik heb nl een hele rare ongi gehad van ongeveer 1 dag 5 dagen voor mijn NOD (cyclus 26 dgn).
Met echt super weinig bloed verlies...
Hoe was dat bij jou??
Ik wil je niet pijn doen met deze vraag, want ik las ook dat je denk dat je een MK hebt gehad??
Wat onwijs *&^$% voor je!!!
Hoe gaat het nu? Ben je al bij de gyn geweest??
In ieder geval heel veel succes en ik duim voor je!!!
Nogmaals ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dit aan jou vraag.
En alvast bedankt...

Liefs,
Kiki

Iemand anders die zich in dit verhaal herkend???

Liefs,
Kiki

Hoi,KikiB,

Ik dacht dat ik ongesteld geworden was, maar na 1,5 dag hield het op. Bleek achteraf dus innestelingsbloeding geweest te zijn en geen ongi. Week later heb ik dan ookpositief getest, maar helaas volgde een paar dagen daarna een bloeding die 3,5 dag geduurd heeft. Dit is waarschijnlijk weer een miskraam geweest. Maar dat weten we donderdag definitief, dan moet ik een echo laten maken. Maar heb weinig tot geen hoop dat het toch nog goed zit.
Als jij 5 dagen voor je NOD 1 dag bloed gehad hebt, kan het dus een innesteling geweest zijn. Ik zal voor je duimen!!

groetjes,
Dion

He Dion,

Hoe is het nu met je?
kan je het een plaatsje geven?
wij hebben de echo pas 27 april, maar ik weet nu zeker dat ik een miskraam heb gehad.
ik heb de uitslag van de bloedtest opgevraagd en de waardes van mijn hcg gehalte was veel en veel te laag met het aantal weken zwangerschap.
het verklaarde wel waarom de testen thuis zo super vaag waren.

Bloed jij nog steeds?
Bij mij was het gister bruinig, vannacht werd het weer meer en na het telefoontje is het net of het laatste beetje hoop eruit bloed, jeetje wat erg is dit.
Heb gelukkig geen buikpijn of krampen, dat scheelt altijd wel weer.

Spannend of niet die echo overmorgen???

Dikke kus en knuffel Randy

Hoi Dion!

Bedankt voor je antwoord!
Ik ga morgen ochtend maar eens testen.
Dat zou nl mijn NOD zijn...

Jij en Randy  heel veel succes met alles!!
Veel liefs,
Kiki

He Randy,
Ja het heeft zijn plaatsje wel gekregen. Is waarschijnlijk weer domme pech geweest. uiteraard is het weer een enorme tegenvaller, juist omdat het nu zo goed leek te gaan ("volgens het boekje"). Maar goed.
Mijn bloeding is vorige week geweest en heeft maar 3,5 dag geduurd, dus dat is heel weinig vergeleken met de vorige keer in december (had toen 2x 5 of 6 dagen) twee weken na elkaar.

Ook al ben ik er vrij zeker van dat het weer een miskraam was, het blijft toch idd spannend zo'n echo. Ben blij dat die morgen al is, dan weten we het zeker en weten we ook of alles schoon is, zodat we het nogmaals kunnen proberen. Vind het wel een gerust gevoel dat ik morgen ook meteen doorgestuurd wordt naar de gyn. Heb daar toch meer vertrouwen in.Wellicht kunnen zij achterhalen waarom het misgegaan is. Wellicht 2x domme pech geweest, maar wil dat toch ff zeker weten. Voordat we dit nog vaker gaan meemaken.

Jij ook alvast suc6 gewenst de 27e. En ik laat morgen wel weten hoe het gegaan is.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan