Voor Dion!

He lieverd!

alles goed met je?????
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest!
En ondertussen naar de HA geweest. We hebben een verwijsbrief voor een test voor de zwemmers van mn ventje en daarna ben ik aan de beurt!
Hij zei nadat we ons   verhaal hadden gedaan meteen: We gaan het meteen uitzoeken voor jullie!!!!!!
Ik ben echt heel erg blij, mag ook wel na miskraam en 14 maanden verder.....

Maar was benieuwd hoe het met je gaat!!!! Heb aan je gedacht hoor!

dikke kus maan xxxxxxx

He meid,

Lief dat je informeert hoe het gaat.

En wat ontzettend fijn om te horen dat ze alles gaan onderzoeken bij jullie. Geeft hopelijk duidelijkheid zodat jullie toch snel gezond zwanger kunnen worden.

Hier alles prima, kan natuurlijk beter (lees: zwanger) maar dat komt hopelijk binnenkort weer.Ben na mijn 3e mk vorige week weer 1e keer ongi geweest. Volgende week maandag 27 aug naar gyn voor uitslag chromosomenonderzoek. Ik heb ondertussen contact met ziekenhuis in Veldhoven ivm gebruik van aspirine. Had gisteren een mail gestuurd naar het secretariaat van de afdeling gynaecologie met de vraag of zij bekend zijn met het gebruik van aspirine, hun gy er ervaring mee hebben en/of het willen voorschrijven.  Kreeg gistermiddag al een reactie terug van een gyn in dat ziekenhuis. Hij vraagt mijn dossier op en ik moet hem nu maandagochtend al bellen. Ben benieuwd naar wat hij te melden heeft. Hoop dat ik (indien mijn huidige gyn blijft wiegeren het voor te schrijven) in Veldhoven wel terecht kan zodat we een volgende keer wellicht wel een wondertje mogen voldragen.

We moeten dus nog ff afwachten (en komende week weer hard aan de klus ;-) hoe het nu verder gaat. Tot zover mijn update. Ik hou je op de hoogte.

Heb je al een afspraak in het ziekenhuis?

Veel liefs,
Dion

hoi Dion!

ik Veldhoven zitten zowiezo 2 fijne gynaecologen. Ze hebben mij goed geholpen met mijn miskraam.

ik hoop dat ze je verder kunnen en willen helpen!
groetjes en succes morgen!
Carina

Heb vanochtend dus gebeld met de gyn in Veldhoven (en Carina, het was idd een erg aardige man). Hij zei ook dat de kans dat het een 4e keer mis gaat heel erg klein is, en dat we 60 a 70% kans hebben dat het wel gewoon goed gaat (blijkbaar is 30 a 40% kans dat het weer misgaat klein??) Maar hij kon zich onze angst/twijfels wel voorstellen.
Hun ziekenhuis werkt dus idd ook mee aan de ALIVE studie, en ze schrijven geen aspirine voor buiten het onderzoek om. Begrijpelijk, anders krijgen ze natuurlijk niemand meer voor het onderzoek.
Ik heb dus net per e-mail de info over het onderzoek en het inschrijfformulier gekregen, en is dus de grote vraag: wat doen we ermee? Er is natuurlijk altijd weer 30% kans dat we geen aspirine krijgen. En eigenlijk wil ik het gewoon zeker hebben. Dan zijn tenminste alle twijfels weg, en doen we alles wat we kunnen om het te laten slagen.

Deze week gaat mijn eisprong weer plaatsvinden en we willen er eigenlijk echt wel weer voor gaan. Maar ja, volgende week maandag pas naar onze gyn voor uitslag chromosoomonderzoek, dus voor die tijd gebeurd er vanuit het ziekenhuis niets. Ik zou zowieso voor aanmelding van het onderzoek nog eerst bij de gyn in Veldhoven op bezoek moeten. Dus  dat duurt ook nog weer minimaal een week. Wat zou het makkelijk zijn als de gyn nu gewoon zei "hier heb je een recept en we houden verder alles in de gaten".

Aaaaaahh.... ik weet het niet meer. Wat moeten we nou doen?

groetjes,
Dion

He Dion!

Alles goed met je!
Ik heb het echt zoooo druk op het werk gehad dat ik gewoon bekaf elke dag op de bank neer geploft ben...pffff

We gaan dinsdag potje brengen naar het lab.....wel erg spannend...
En daarna ben ik aan de beurt!
Ben blij dat de dok ons heeft doorgestuurd!
We zien het wel! Mn ei is 2 dagen eerder volgens de temp lijst dus ik mag ma, di of woe ongi worden....of niet natuurlijk.

Jeetje zeg, wel blij dat ie aardig was toch. Maar idd wat een dilemma.
Ben je er onderhand al uit. En de form ingevuld.
En wat gaan ze daarna doen dan, moet je dan voor het gehele onderzoek mee.
Ik duim voor je morgen hoor!!!!!

Dikke kus maan xxxxx

Laat je ff weten morgen=

He Maantje,

Hier alles prima, zijn gisteren gelzellig met mijn familie en neefje van bijna 2 naar de efteling geweest. Super gezellige dag geweest in het sprookjesbos en daarna nog in wat grotere attracties. Gelukkig was het ook nog erg goed weer.

We hebben besloten om mee te gaan doen aan het onderzoek (als chromosoomonderzoek tenminste niets oplevert). Het is tenminste een kans om de aspirine te krijgen, en dat willen we graag snel gaan proberen. En dan maar duimen dat we niet in de placebogroep terecht komen. Ben wel benieuwd of onze gyn daar wel aan mee wil werken want ze zeiden in Veldhoven dat we dan gewoon bij onze eigen gyn onder controle zouden blijven. We zullen het morgen wel allemaal zien.

Spannend weg, jullie krijgen eerst onderzoek bij je mannetje en daarna pas bij jou? Nou, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen met als resultaat snel (nou ja, 9mnd duurt het altijd nog he) een klein wondertje in jullie armen.

groetjes,
Dion

He Dion!

Ik duim voor je vandaag meis!
En goed dat jullie meedoen!!!!!

Ik kon het niet laten om te testen vanmorgen....voelde me echt vreemd.
Heb het toch gedaan en ik heb gewoon een 2e streep!!!!!!!!
Ik kan het niet geloven....ik voel me prima, grote boobies wel maar verder niks...beetje wazig in mn buik.

Ik heb zoooo hard gejankt vanmorgen....alles kwam eruit!
Natuurlijk aan die vreselijke nacht gedacht van mn mk...het is anders deze keer lijkt wel.
Ik blijf eraan denken maar  het is eigenlijk natuurlijk al verpest....ik ga vandaag echt blij zijn. Ik voel me gewoon zo dankbaar dat het weer zo mag zijn!

Nou meissie ik hoor je uitslagen wel! en rustig aan vandaag!
Dikkek kus maan xxxxx

Terug
Bovenaan