Voor Dionne en andere mama's van duimelotjes!

Hoi Dionne,
Je schreef een tijdje geleden over het 'voorkeursduimpje' van Bjarne. Floor heeft sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Ze ligt alleen maar met haar hoofdje naar rechts, want daar zit dat lekkere duimpje.
Is het bij jullie al opgelost? En zijn er nog andere kindjes met zo'n lekker duimpje?
Ik vind die duim een prima uitvinding, maar dan moet ze wel wisselen, hihi. Tja, je kan natuurlijk ook niet alles hebben!
groetjes van Ruth

hoi hoi,

onze thom duimt ook ontzetend graag , het liefst op zijn rechterduim! daarom leg ik hem regelmatig als hij eenmaal diep slaapt en dus niet meer duimt, met zijn hoofdje de andere kant op. hij slaapt dan gewoon verder!

Anneke

Hoi Ruth!

We hebben rechts hier een beetje overgestimuleerd eigenlijk... en nu doet hij alles beide kanten. Voorbeeld: bij het oppakken hem eerst op de zij rollen die hij niet als voorkeurszijde heeft en hem dan pas optillen. Al het licht en alle speeltjes aan die kant. Vooral met die kant spelen. 100 keer op een dag (bij wijze van spreken) zijn hoofd de andere kant op leggen. Het gaat nu beter en ik ben benieuwd wat ze over een week of twee op het CB zeggen...

succes met Floor!

groetjes Dionne

hoi hoi,

hier is de rechterduim favoriet. als naima eenmaal slaapt draait ze haar hoofdje ook naar links. soms doet ze haar linker duimpje in haar mond, maar meestal is het rechts.
echt superhadig die duim. haar grote zus heeft nog steeds een speen. en het is echt drama als ie er niet is... gelukkig is naima's duimpje er wel altijd!

liefs, SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32 wkn, was 19/1/'07 uitgerekend

Terug
Bovenaan