voor dionne;ik pik je naam ;-)

hoi,
ik wou even zeggen dat ik Bjarne echt een GEWELDIGE naam vind.hij staat bovenaan mn lijstje voor de volgende!!
Boas en Bjarne
wat vind je er van?ik vind t zo stoer.hopelijk vind mn man dat ook,anders word t een teleurstelling.maar als ik er nu vast over begin,kan hij er aan wennen.Boas werd in eerste instantie ook afgewezen,maar toen hij een paar weken met de naam in zn hoofd "gespeeld" had vond hij hem opeens erg leuk.
hoe heet jou oudste??Bjarne en Finn zijn scandinavische namen toch?hebben jullie daar iets mee?
groetjes kari

Hihi, bedankt voor het compliment!
De oudste heet Ivar Sten en de jongste heet Bjarne Finn. En tja, we houden gewoon erg van de klank van Scandinavische namen. Manlief en zwagerlief zijn door schoonmama toevalligerwijs ook al zo mooi bediend: Olaf Björn en Niels Sven. We vonden het wel leuk om die lijn door te zetten en we wilden graag dat de naam van nummero twee zou passen bij de naam van de oudste.

Boas en Bjarne klinkt wel goed. Kan wel lastig zijn later met de post, heb je twee huisgenoten met dezelfde initialen. Maa goed, da's een detail!

Groetjes Dionne/vis78

ach,met die B zaten we toch al,mn man heet namelijk Bas.kan er nog wel 1 bij.we hebben boas daarom express nog 2 namen gegeven,idd voor de post e.d.
ik hou ook erg van  scandinavische namen.ik had een hele waslijst met roan,nils,sverre enz..maar ik viel uiteindelijk voor boas(niet sc.,maar bijbels),omdat dat zo lekker bekt en je het bijna nooit hoort.en tevens een leuke verwijzing naar mijn man.Bjarne vind ik ook heerlijk klinken en ik heb t nog nooit gehoord.ik wil mn kinderen graag namen geven,die uniek zijn,maar toch wel echt "naam" zijn,hollands klinken en goed uit te spreken,zodat je het niet eerst 3 keer moet spellen voordat ze m snappen.ik zei laatst nog tegen mn man;hoe vinden we ooit nog zo'n naam met een voor ons hoog "wauw"gehalte.toen ik hier jou Bjarne tegenkwam bleef het echt in mn hoofd hangen.hij staat genoteerd!
groetjes

Terug
Bovenaan