voor Do

Hey do,

Lang niets laten horen he. Ik denk wel aan je hoor, maar heb het behoorlijk druk hier met die twee terroristen, haha.

Ben blij voor je dat je dochter goed groeit (in je buik) en dat je dus lekker op vakantie mag volgende week. Las ook dat je alweer flink aan het schoonmaken was geweest dit weekend. Verpruts het niet he voor jezelf. Houd je toch ook een beetje rustig.

Nou, alvast een hele fijne vakantie, en ik lees daarna wel weer van je.

Gr Liesje

heyhey

haha is het zo erg?
ook zo lekker aan het peuterpuberen daar dus?

mmm k zal maar niet gaan lachen, want mij staat over een jaar of 2 waarschijnlijk t zelfde te wachten :p

gaat maartje nu naar de psz?
en hoe gaat t met simon?

ja, ben idd blij dat alles goed gaat hier.
t ukkie in mn buik groeit goed, nathalia is over t algemeen ontzettend lief, ze heeft het heel erg naar haar zinnetje op school, gaat er echt met plezier naar toe en vakanties vind ze een ramp hahaha. gaat nog wat worden vanaf vrijdag, want dan heeft ze 3 en een halve week vakantie.

ik ws zaterdag idd flink aan de schoonmaak.
had het geloof ik even te pakken hahahaha.
geloof dat ze dat nesteldrang noemen toch :p:p:p hahahaha
voor t eerst in 3 jaar tijd hahahaha.
wilde gewoon alles klaar hebben. zowel voor de vakantie, als voor mn bevalling.
en als ik iets wil, moet het ook gelijk gebeuren hahaha

heb wel veel rust gehouden hoor, tussendoor.
ben verslaafd aan een spelletje, dus moest tussendoor elke keer oogsten, zaaien en mn kippen eten geven hahahaha. dus dan zat ik weer achter de comp, en had ik dus rust haahaha.

goed, ik ga er weer vandoor.

gaan jullie nog wat doen in de mei vakantie?

liefs, do

heyhey

haha is het zo erg?
ook zo lekker aan het peuterpuberen daar dus?

mmm k zal maar niet gaan lachen, want mij staat over een jaar of 2 waarschijnlijk t zelfde te wachten :p

gaat maartje nu naar de psz?
en hoe gaat t met simon?

ja, ben idd blij dat alles goed gaat hier.
t ukkie in mn buik groeit goed, nathalia is over t algemeen ontzettend lief, ze heeft het heel erg naar haar zinnetje op school, gaat er echt met plezier naar toe en vakanties vind ze een ramp hahaha. gaat nog wat worden vanaf vrijdag, want dan heeft ze 3 en een halve week vakantie.

ik ws zaterdag idd flink aan de schoonmaak.
had het geloof ik even te pakken hahahaha.
geloof dat ze dat nesteldrang noemen toch :p:p:p hahahaha
voor t eerst in 3 jaar tijd hahahaha.
wilde gewoon alles klaar hebben. zowel voor de vakantie, als voor mn bevalling.
en als ik iets wil, moet het ook gelijk gebeuren hahaha

heb wel veel rust gehouden hoor, tussendoor.
ben verslaafd aan een spelletje, dus moest tussendoor elke keer oogsten, zaaien en mn kippen eten geven hahahaha. dus dan zat ik weer achter de comp, en had ik dus rust haahaha.

goed, ik ga er weer vandoor.

gaan jullie nog wat doen in de mei vakantie?

liefs, do

Hey do,

Net als jullie gaan we op vakantie. Over een paar uur stappen we in de auto opweg naar frankrijk. Kinders en man liggen nu te slapen. Kan ik het huis nog even aan kant maken.

Vanmiddag met de kinderen nog even naar mijn schoonouders, dan eten bij mijn ouders. Ik laat de kinderen daar terwijl ik manlief wakker ga maken en de laatste dingen inpak en aan kant zet. Dan halen we de kinderen op en gaan we op reis.

Hoop dat jullie vakantie goed zal bevallen. Houd je rustig, maar vermaak je!!

ps, hoorde trouwens laatst van een goedkope winkel in rotterdam. Je kent hem vast wel, maar vond toch dat ik het je moest zeggen voor de zekerheid. De Primark. In winkelcentrum oosterhof. Ik moest voor simon nog halen, maar kon daar toen ook niet slagen, maar voor maartje en nathalia hebben ze echt onwijs veel leuke dingen (tenminste, dat vind ik).

Nou, ga nu maar stoppen.
Gr Liesje

Terug
Bovenaan