voor dominique en nina, ook voor anderen hoor!!

Hoi hoi,

bedankt voor jullie reaktie. Ik heb inmiddels doorgepakt en vanochtend de gyneacoloog gebelt. de curretage is inmiddels 8 wk. geleden en het kleine bloedinkje is niet te verklaren en ik hou steeds buikpijn (rechts onderin), rugpijn, gevoelige borsten....... Niet erg of zo maar vervelend. Gisteren (op 2e verjaardag  van onze dochter) nog een test gedaan die was ook negatief.

Ik heb alles aan de gyn. verteld en ik mag volgende week do. een echo laten maken. Ook al is het alleen voor mijn geruststelling. Wel hebben we 11 dec. nog een telefonisch concult en waarschijnlijk, als er dan nog niks op gang is, krijg ik hormoon spul om mijn menstruatie weer op gang te krijgen. Ze zeiden mij inderdaad dat als er nog wat zou zitten van de mk, het vloeien niet gestopt zou zijn.

Ik hoop dat ik volgende week wat geruster ben. Wil zo graag dit afsluiten (lichamelijk dan, maar dat snappen jullie wel) en verder met ons volgende wondertje. Heel stiekum hoop ik dat we mischien toch heel pril zw. zijn en met de echo ............. ach, dat zal toch wel niet maar de hoop blijft!! En anders hoop ik dat heeeeeel snel die rode duivels een keer komen.

houden jullie mij op de hoogte van jullie? Ik schrijf hoe dan ook hoe het do. is gegaan!

gr.

Nicole

Hai Nicole,

Mijn gynaecoloog reageerde precies hetzelfde dus. alleen die echo wilde ze niet maken, omdat ze daar volgens haar niets aan kan zien. De hoop op  al weer  zwanger is bij mij al weer verdwenen. Gisteren weer een test gedaan en weer negatief. Mijn borsten heb ik nu al 3 dagen geen last van gehad en ook met mijn buik gaat het weer goed. Lijkt wel of mijn maandelijjkse periode voorbij is gegaan zonder bloed, maar verder wel met alles..
Weet het ook niet meer hoor. volgende week moet ik waarschijnlijk ook aan de hormoonpillen. We wachten het maar rustig af!! Ik voel me nu namelijk ook wat rustiger. Afgelopen weken was ik met name op mijn werk, voor collega's niet te genieten. was me echt allemaal een beetje teveel. Dat rotlijf dat dan  weer niet meewerkt.. Maar goed, we hebben niet alles zelf in de hand, zo blijkt maar weer!

Sterkte toegewenst en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Dominique

hI,

Ik ben erg benieuwd naar de uitslag donderdag.
Ik mag zelf gelukkig vrijdagmiddag op controle. Erg spannend. Niet alleen de problemen met mijn cyclus, maar dan krijg ik ook de uitslag van de bloedonderzoeken.

Ik heb vorige week ook nog een zwangerschapstest gedaan. Had namelijk tot 2 keer toe mijn ochtend thee eruit gekotst. Ook ben ik vaak zomaar ineens misselijk. Maar toch wist ik al wel dat ik niet zwanger zou zijn, zo voelt het namelijk niet.
De laatste 2 dagen heb ik allerlei steken. ik hoop maar dat het nu eindelijk losbarst.

Sterkte deze week, en we houden elkaar op de hoogte.

Nina

Hai meiden,

Nou bij mij is het probleem opgelost hoor! Na 3 weken buikpijn en zere borsten, voelde ik me al weer een aantal dagen goed. Gisteren ben ik ongesteld geworden, dus dat zat er al die tijd al aan te komen! Wel weer vreemd na een half jaar niet ongesteld te zijn geworden. Maar goed, het voelt als een nieuw begin..
Ik hoop dat jullie morgen en vrijdag meer te horen krijgen en hopelijk ook goed nieuws..

Liefs Dominique

He hoi

IK HEB 3 WEEK GELEDEN EEN MISKRAAM GEHAD EN BEN NU ZO MOE   !!! IK DENK SOMS ZELF DAT IK AL WEER ZWANGER (BEVRUCHT )  BEN.OOK IK HEB STEKEN RECHTSONDER IN MIJ BUIK.IK MAAK MAANDAG EEN AFSPRAAK BIJ DE HA OM TE VRAGEN OF IK NAAR HET ZH MAG VOOR EEN ECHO.IK WIL WETEN WAT ER AAN DE HAND IS.HET IS NU 20 DAGEN GELEDEN DAT IK MIJN MISKRAAM HEB GEHAD(MORGEN PRESIES 3 WK)

Terug
Bovenaan