Voor Dominique

Hoi hoi!!

Wat grappig....ik ben ook 28 en t wordt ons eerste kindje!!
Zoals je al gelezen had heb ik vorig jaar november een miskraam gehad maar moet zeggen dat ik nu een veel beter (intuitief) gevoel heb dan de vorige keer.
Ik heb gister gelijk de vk gebeld omdat ik sowieso zeker wilde weten dat t niet meer hormoon van de vorige keer kon zijn ivm de test. Dat was niet het geval maar ze zei gelijk al dat ik met een week of 8 wel weer een echo kon krijgen als ik dat wilde. Vorige keer was ik zo ongerust dat ik met 6 weken al een echo had en daarna met 9 weken (bij die laatste bleek t de dag daarvoor te zijn gestopt). T heeft dus voor mijn gevoel niet zo heel veel zin om zo vroeg mogelijk een echo te doen al heb ik aan de andere kant helemaal geen geduld om te wachten...hihi

Hoe ver ben jij nu? En heb je al meerdere echo's gehad? Waar woon je ergens in nl?
Ben gelukkig niet nieuwsgierig

Ik ga weer even verder werken met een  op mijn gezicht!!

lfs

Hai Lotte,

Haha, toevallig inderdaad. Ik woon in de buurt van Utrecht en jij?
Ik ben nu 7 weken en heb morgen mijn eerste echo!!! Ben aan de ene kant wel zenuwachtig, aan de andere kant niet. Vorige keer had ik steeds zoiets van als het maar goed is.. Dat gevoel heb ik nu helemaal niet. Voel me ook bij vlagen zo rot (supermisselijk en zere borsten), dat kan volgens mij niet voor niks zijn!

Sorry trouwens dat ik zo laat reageer, ben een beetje druk geweest van de week, dus had niet meer gekeken!

Wanneer heb jij nu je echo?

Ik laat even weten hoe het morgen geweest is!!

Liefs Dominique

Hoi hoi!!

Ben heel benieuwd hoe je echo is geweest?
Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven en heb 12 maart mijn eerste echo.....duurt voor mijn gevoel nog een eeuwigheid maar ja...

lfs

Hai Lotte,

Nou maandag de eerste echo gehad en alles was goed!!! Het hartje klopte zelfs al! Rare gewaarwording hoor! Het was nog wel heel klein ze (grote schrik, dat zei ze de vorige keer ook en toen was het mis..) maar ik ben een paar dagen minder ver dan ik dacht. Klopt ook wel met de test die precies evenveel dagen later pas positief was!
Dus ik ben nu 6,4 weken! En dacht zelf al ruim 7 weken. Maakt dus niet zo heel veel uit. Maar van het weekend gaan we carnaval vieren, en normaal drink ik dus lekker een wijntje en nu niet.. Maar vind het nu nog een beetje vroeg om aan iedereen te vertellen. Als het dan misgaat ofzo.. Maar daar ga ik niet vanuit, want het voelt gewoon heel goed!

jij nog even afwachten, spannend hoor. Ik weet nu wel dat als je gevoel zegt, dat het goed is, nou luister daar maar naar!!

Laat je het me even weten?

Groetjes Dominique

Terug
Bovenaan