A
Anoniem
Guest
hy meid ik weet presies !!!!! wat je voelt gister melden vriendin nummer 3 dat zij zwnager is (al drie maanden) en de andere twee zijn allebij bijna 7 maanden terwijl ik al bezig was om zwanger te raken voordat ik zelfs wist dat hun zwanger waren.
Ik wil ook zo graag en wat dat kussen betreft hahah komt bekend voor ik zag een heel goedkoop zwangerschaps badpak en kon het niet laten dus gekocht en thuis volgepropt met handoeken me man vond het wel schattig staan.
maar tja nu heb ik zo iets na 4 maanden ik ga me niet zo druk maken de arts zij dat totaal geen probleem was en dat ik lekker moest relaxen en dat doe ik nu dinsdag is mijn nod dat en ik heb besloten om pas nat twee weken te gaan testen als ik dan nog niet ongie ben (vond wel dat ik trots ben om dit te zeggen)
nu hopen dat ik het vol hou wanneer is jou nod dag?
p.s. ben je al begonnen met tarwekiemcapsules dat schijnt te helpen.
groetjes, mariska
Ik wil ook zo graag en wat dat kussen betreft hahah komt bekend voor ik zag een heel goedkoop zwangerschaps badpak en kon het niet laten dus gekocht en thuis volgepropt met handoeken me man vond het wel schattig staan.
maar tja nu heb ik zo iets na 4 maanden ik ga me niet zo druk maken de arts zij dat totaal geen probleem was en dat ik lekker moest relaxen en dat doe ik nu dinsdag is mijn nod dat en ik heb besloten om pas nat twee weken te gaan testen als ik dan nog niet ongie ben (vond wel dat ik trots ben om dit te zeggen)
nu hopen dat ik het vol hou wanneer is jou nod dag?
p.s. ben je al begonnen met tarwekiemcapsules dat schijnt te helpen.
groetjes, mariska