Voor Dompy

A

Anoniem

Guest
Hee Dompy,

Ennn.. hoe is het met je? Heeft je ongestelheid nog doorgezet?

Ik hoop het eigenlijk wel voor je want dan kun je straks weer even beter berekenen wanneer je weer vruchtbaar bent. Ik las trouwens ook dat bericht op www.zwangerschapspagina.nl (en dan naar zwanger worden) zoals ze in dit forum al verwezen. De nieuwe ronde dus lekker om de dag vrijen (de hele cyclus door!). Volgens mij moet het dan wel voor ons lukken!

Heel veel succes!

Heitje

He Heitje!

Zaterdag heeft m'n ongi mega doorgezet. Baaaalen dus. Maar ja, nieuwe ronde en net wat je zegt...blijven klussen. Enig idee hoe ik nu mijn vruchtbaarste dag moet uitrekenen? Ik was eerst 2x 28 dagen en nu zit ik op de 32 dagen. Moet ik daar het gemiddelde van nemen?

Liefs,
Dompy

Hoi Dompy,

Ze zeggen dat je van je langste cyclus uit moet gaan maar ik zou idd eerder voor een gemiddelde gaan. Slik je nog steeds die tarwekiem??

Het komt wel goed hoor! We moeten gewoon geduld hebben. Heb je dat artikel nog gelezen?

Heitje

Ja heb het gelezen. Ik denk dat ik gewoon heel de week klus...dan hebben we de meeste kans. hihi Kapot zal ik wel zijn...hahahahaha Ik ga het zometeen maar eens goed uitrekenen. Hoeveel ik ook baal, het is wel weer spannend voor de volgende keer en ik heb er wel zin in. Gewoon dat klussen en dan in spanning zitten. Op m'n borsten letten, steekjes en 1000x op deze forum kijken...spannende tijd. Heeft ook wel wat.

Wauw wat ben ik positief vandaag! hihihi

Goed zo Dompy, zo mag ik het horen! Het is ook iedere keer spannend! Dat vind ik ook en trouwens ... het is misschien maar beter ook. Als we nu de volgende keer zwanger zijn dan zijn we tenminste niet rond de feestdagen uitgerekend maar daarna! Ik heb tenslotte al een zoontje die op zo'n handige dag jarig is: 31-12!! Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

heitje

Ik ben 26 en in januari jarig....hm...mocht ik zwanger zijn deze maand dan is de kleine in dezelfde maand jarig als mij. Maar ik moet zeggen....MAAKT ME NIETS UIT! hihi Als ik maar zwanger raak. hihi We blijven positief. Maar het is wel moeilijk, collega van mij is zwanger van een tweeling, en het staat zo mooi. Zucht we kwijlen en klussen gewoon verder.

Terug
Bovenaan