Voor Dompy

A

Anoniem

Guest
Hee Dompy,

Ik wilde even weten hoe het met je gaat? Ongi bijna over zeker? Nou kunnen jullie er weer tegen aan. Ben je een beetje over die onzekerheid heen van vorige week. Ik hoop dat de volgende cyclus gewoon netjes beindigd word met een super zwangerschap!

3 maal scheepsrecht!

heitje

Hoi Heitje,

Ik ben nog niet helemaal van m'n ongi af maar word minder. Kheb geen idee wanneer ik nou moet gaan klussen...snap er nog niet veel van. Ik ga gewoon vanaf volgend weekend om de dag klussen....dan moet het toch lukken? hihi We gaan er weer tegenaan. Ik blijf positief. Maar de volgende keer wacht ik echt een week met testen of ik moet zoveel zwangerschapsklachten heb dat ik er niet onderuit kan. hahaha

Hoest ie bij jou? Al druk aan het klussen? We gaan er weer voor.....

x
Dompy

Hoi Dompy,

We zijjn elke dag aan het klussen! Ik ben wel positief... ik hoop dat het gaat lukken deze maand. Met mijn vorige zwangerschappen was ik ook binnen drie maanden zwanger... Ik hoop nu ook...

Wat doe jij met die tarwekiemcapsules... ik lees ineens allemaal rare dingen op het internet!

Heitje

Ik blijf ook positief. Moet zeggen dat ik die tarwekiemcapsules niet meer slik. Ik werd gewoon na 28 dagen ongi tot ik die dingen ging slikken. Dus ik geloof er niet echt in. Gewoon goed klussen en mikken. hihihi

Slik jij ze dan nog wel? Ik moet maar eens gaan uitrekenen wanneer ik weer vruchtbaar ben....ongi is afgelopen, klusweken komen eraan. hihi

x
Dompy

Hoi dompy,

Nou ik heb ze ook aan de kant gegooid hoor. Van die berichten word je ook niet vrolijk en ik heb steeds een mooie cyclus en die wil ik ook niet in de war sturen. Hopelijk heeft het weekje dat ik ze geslikt heb geen invloed gehad op die mooie cyclus.

klussen jullie iedere dag of om de dag?

Heitje

Rond m'n vruchtbare dagen om de dag. Dus volgend weekend beginnen we vrijdag met klussen. Haha klinkt dat raar he? vooral omdat je zo aan het plannen bent. Maar ik blijf nu wel langer klussen omdat in geen idee heb of ik dan m'n ovulatie is. Misschien komt ie wel later, had ik afgelopen keer dus ook. Dusssss werk aan de winkel.

En jullie dan?

x
dompy

Terug
Bovenaan