Voor Dompy

A

Anoniem

Guest
Hee Dompy,

Ik vroeg me af hoe het met je gaat? Ik zie je nooit meer op het forum?

Ik ben zelf ook niet meer zo actief. Zo af en toe kijk ik en reageer ik. Maar ik moet me ook niet zo heel veel bezig houden met het zwanger worden omdat ik het gevoel heb dat het alleen maar tegen me werkt. En dat het dan juist niet lukt!

Heb je flink geklust? Je eisprong al gevoelt?

Heitje

Hoiiiii Heitje,

We zijn al flink aan het klussen geweest maar pas aankomend weekend heb ik mijn ovulatie. Dus van het weekend gaan we weer verder...haha

Klopt, ik kijk nog wel elke dag mee en reageer heel af en toe. Wacht maar...zodra het wachten gaat beginnen. Haha Dan ben ik weer aanwezig als een verslaafde.

Hoe is ie verder bij jou? Al klachten? Ik ben moe maar ja...m'n ovulatie moet nog komen dus ik denk dat ik wat vroeger naar bed moet. hahaha

x
Dompy

Hoi Dompy,

Met mij gaat het goed. Vorige week vrijdag/zaterdag had ik het idee dat mijn eisprong was ondanks dat mijn berekeningen zeiden dat dat afgelopen maandag zou zijn. Ik verloor vorige week meer afscheiding en maandag helemaal niet. Verder voel ik gerommel in mijn buik en ik heb wel een soort misselijk gevoel. Zo'n gevoel van misselijkheid als je zenuwen hebt. Ook deze keer heb ik sterk de indruk dat ik zwanger ben. Mijn eerste zwangerschap was ik de 2e ronde zwanger en bij mijn 2e zwangerschap de 3e ronde. Dus ik heb   hoop.

Maar ik wil er deze keer niet al te ver in mee gaan. Ik probeer het gewoon even af te wachten. De tijd gaat nu al sneller als de vorige keer. Toen was ik er echt elke minuut van de dag mee bezig.

Ik wens jou/jullie veel klusplezier toe enne ga er voor he!

Heitje

Terug
Bovenaan