A
Anoniem
Guest
Hoi donja,
als cabine pers mag je WERKEN tot 26weken!(bij de klm) dus tot die tijd mag je zeker op vakantie..
Wat ik altijd hoor is dat je bij de meeste maatschappijen mag mee vliegen tot 32weken.. bij sommige moet je wel een dokters verklaring kunnen overleggen..
maar ga er vanuit dat je gewoon mee kan tot 32weken...
ik zelf heb nog nooit een bevalling mee gemaakt in het vliegtuig maar er wel veel overgehoord.. haha het gebeurt dus nog regelmatig.. we hebben hiervoor genoeg spullen aan boord.. dus ingeval van nood.. hahaha
dat over turkije.. minder.. ik ga morgen nog ff met de vk praten kijken wat zij zegt..
we willen wel naar een 5sterren hotel gaan waar je ook a la carte kunt eten..
dus..........
als je nog mee wilt weten.. hoor ik het wel..
waar wil je trouwens naar toe vliegen? ver??
Liefs Annemieke
kussss
als cabine pers mag je WERKEN tot 26weken!(bij de klm) dus tot die tijd mag je zeker op vakantie..
Wat ik altijd hoor is dat je bij de meeste maatschappijen mag mee vliegen tot 32weken.. bij sommige moet je wel een dokters verklaring kunnen overleggen..
maar ga er vanuit dat je gewoon mee kan tot 32weken...
ik zelf heb nog nooit een bevalling mee gemaakt in het vliegtuig maar er wel veel overgehoord.. haha het gebeurt dus nog regelmatig.. we hebben hiervoor genoeg spullen aan boord.. dus ingeval van nood.. hahaha
dat over turkije.. minder.. ik ga morgen nog ff met de vk praten kijken wat zij zegt..
we willen wel naar een 5sterren hotel gaan waar je ook a la carte kunt eten..
dus..........
als je nog mee wilt weten.. hoor ik het wel..
waar wil je trouwens naar toe vliegen? ver??
Liefs Annemieke
kussss