voor donja

A

Anoniem

Guest
Hoi donja,

als cabine pers mag je WERKEN tot 26weken!(bij de klm)  dus tot die tijd mag je zeker op vakantie..  
Wat ik altijd hoor is dat je  bij de meeste maatschappijen mag  mee vliegen tot 32weken..   bij sommige moet je wel een dokters verklaring kunnen overleggen..
maar ga er vanuit dat je gewoon mee kan tot 32weken...  
ik zelf heb nog nooit een  bevalling mee gemaakt in het vliegtuig maar  er  wel veel overgehoord.. haha het gebeurt dus nog regelmatig.. we hebben hiervoor genoeg spullen  aan boord..  dus ingeval van nood.. hahaha  

dat over turkije.. minder.. ik ga morgen nog ff met de vk praten kijken wat zij zegt..
we  willen wel naar een 5sterren hotel gaan waar je ook a la carte kunt eten..
dus..........

als je nog mee wilt weten.. hoor ik het wel..
waar wil   je trouwens naar toe vliegen? ver??

Liefs Annemieke
kussss    

wilde eerst naar mexico terug omdat ons dat het beste bevalt maar we hebben besloten dat het toch wel erg ver is!!

We gaan nu waarschijnlijk ook richting turkije of cyprus ben alleen niet bekend met het laatste dus laat me eerst goed inlichten!!

Dank je wel voor je reactie nog trouwens!!

haha
ik had heel graag naar aruba of curac gewild MAAR.. haha das zo lang vliegen..
en ik zie dat niet zitten met een dikke buik..
ik zit dus te denken aan turkije als je het leuk vind zal ik morgen laten weten wat mijn vk zei er over..
wanneer zouden jullie ong willen gaan.. wij eind juni..

liefs Annemieke
kusss

ja wij ook zo eind juni idd dan is het nog wat rustiger hoop ik!!

Ja zou het fijn vinden als je mij het laat weten van je vk.

Aruba oooh ook al zo heerlijk maar inderdaad ook al zo ver weg!!

We zullen het dit jaar met turkije moeten doen en als je inderdaad een luxe 4 of 5 sterren hotel hebt zitten ze ook lekker toch??

hoi hoi,

ben ik weer...
ik heb het mijn verlosk gevraagd... je kan gewoon naar turkije alleen moet je net als overal goed opletten met wat je eet...
dus we hebben geboekt..
lekker dagen naar antalya.. Mmmmmmmmmmmm jammer dat het nog zolang duurt..
ga 24juni..

weet jij al wat je gaat doen?
ik heb gekeken bij gobest en daar hebben ze prijs garantie! welnu ff verder lopen zoeken en nu heb ik dus lekker bijna 250 korting op mijn reis gekregen.. hahahaha
leuk joh dat internetten!

succes
liefs Annemieke
15w en 5dagen

Haha ja dat is leuk internetten ja.... Die 250 euro kun je daar weer goed gebruiken!!

Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen tenminste naar welk plaatsje dat ik wil...
Heb op alles wel wat aan te merken  ik weet het moet niet zo zeuren!!!
maar gaan doen we zeker ben wel toe aan vakantietje... zou ook zo rond eind juni zijn want april en mei heb ik het nog druk genoeg... verjaardagen, communies,20 weken echo,  mijn zusje gaat rijlessen doen in 10 dagen en wil daar ook weer bij zijn!!
En dan in juni lekker uit rusten en me voorbereiden op de drukke tijden erna!!

Geniet lekker van je vakantie.....
Groetjes Donja

Hoi meiden,

Ik ben met 20 weken voor 3 weken naar Tenerife geweest. Ik was al aardig dik en kreeg zelfs een extra stoel in het vliegtuig...
Ik vlieg al sinds ik klein ben en op mijn 7de vloog ik al alleen. Ik heb dus nooit angst gehad. Tijdens de heenvlucht was ik dit keer zo bang. Ik kreeg hartkloppingen en we hadden turbelentie. Het zweet brak me aan alle kanten uit. Dit schijnt normaal te zijn als je zwanger bent. Hou er dus rekening mee dat je anders kunt reageren door de hormonen.

Verder heb ik 3 weken heerlijk op het strand gelegen. En was ik heerlijk bruin toen ik thuis kwam. Mij benieuwen of mijn baby nu ook bruin is als het geboren wordt.hahaha

Veel plezier op vakantie.

Gr Amber 37,2 weken.

ps Voor Tenerife hoef je niet geent te worden, maar volgens mij wel voor Turkije????

Terug
Bovenaan