A
Anoniem
Guest
Oeiii oeiii oeiii wat een verkeerde interpretaties allemaal. Ik ken Hester aardig goed. We kennen elkaar nu al een tijdje en zoals wij elkaar net dus weer gesproken hebben.........nou, daar begrijp ik uit dat ze geschrokken is van de reacties. Maar ze bedoelde het ook anders dan dat jullie het gelezen hebben. Ik heb het op een heel andere manier gelezen ook dan jullie omdat ik dus weet hoe ze over bepaalde dingen denkt. Jullie voelen je aangevallen maar dat is helemaal niet nodig!!! Je moet er zelfs ook een beetje humor in terug kunnen vinden. Maarja dat is altijd met chatten en emails....je ziet nooit die ene knipoog!!!
Ik draag ook een maansteen en ze verfoeid hem maar ze respecteert het heus wel. Je kan op een forum ook gewoon heel moeilijk je standpunt kwijt want wat ik al zei.....er ontbreekt een gezichtsuitdrukking.
Nee, ik kan niet anders zeggen dat Hester haar hart altijd op de goede plek heeft en voor Doortje.....ze wilde je juist een beetje helpen. Maar ok, dat kan een ander verkeerd lezen. Misschien moet je het gewoon nog een keer goed lezen en lees het dan op een manier zoals je met een vriendin een LEUK gesprek voert.
groetjes Jeannette
Ik draag ook een maansteen en ze verfoeid hem maar ze respecteert het heus wel. Je kan op een forum ook gewoon heel moeilijk je standpunt kwijt want wat ik al zei.....er ontbreekt een gezichtsuitdrukking.
Nee, ik kan niet anders zeggen dat Hester haar hart altijd op de goede plek heeft en voor Doortje.....ze wilde je juist een beetje helpen. Maar ok, dat kan een ander verkeerd lezen. Misschien moet je het gewoon nog een keer goed lezen en lees het dan op een manier zoals je met een vriendin een LEUK gesprek voert.
groetjes Jeannette