voor doortje, marije en natalia

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Ja het was echt even schrikken afgelopen week. De vorige keer konden ze al niks zien bij de echo en nu dacht ik van oke deze keer beter. Maar nu zag ze het ook niet zo goed en ging ze dus de gyn erbij halen. Het is trouwens een vrouwelijke. Dus samen gingen ze heel uitgebreid kijken en helaas weet ik door mijn werk ook veel medische termen. En dat wisten zij niet. Maar het zag er dus niet goed uit.
Er was iets met mijn baarmoeder en met mijn eierstok. De andere konden ze niet zien????   Tja wat heb je nog meer nodig als vrouw om zwanger te raken.Dus vond ze het wel nodig om direkt bij haar te komen voor een uitgebreid onderzoek en ze wil nu ook  een mri scan laten maken.

Aan de andere kant ben ik ook erg nuchter en ik weet hoe vaak mensen in een ziekenhuis paniek aangepraat kan worden en dat het dan reuze mee kan vallen. Dus daar hoop ik nu maar op en daarbij de vorige keer zag ze niets en nu ineens wel dus wie weet is de volgende keer alles oke.
Daarbij word ik toch zo heel af en toe ongi en voor de pil werkte ook alles heel regelmatig dus????? Die pil heb ik wel jaren geslikt een jaar of 15. Maar nu al meer dan een jaar niet dus ik neem aan dat het nu wel uit mijn systeem zal zijn. Ik baal alleen erg van al die zwangerschaps verschijnselen die dus echt nergens op slaan. Dan weer dit en dan weer dat.Waarschijnlijk zijn alle hormonen op hol geslagen. de dure testen laat ik dus oook voorlopig in de kast liggen.

Ik zit nu op 33 dagen na mijn laatste ongi.

Het is ook wel fijn hoor die wachtlijsten in de gezondheids zorg drie weken?????
Als je een beetje labiel bent dan word je gek. Gelukkig heb ik daar nog geen last van. Maar het slapen lukt niet zo goed meer de afgelopen dagen. Raar he?

Maar hoe gaat het met jullie ??????
Hebben jullie al iets positiefs te melden??? Doortje?????

Ik moet eerst naar natalia vragen las ik jij hebt vandaag je nod al   dus ENE?????????

Hoi Mariska

Ja ik kan me voorstellen dat je niet goed slaapt. Onbewust ben je er toch mee bezig hoor! lijkt mij heel normaal. En ik hoop dan ook dat je snel aan de beurd bent, en dat ze je kunnen verder helpen.
Ik denk aan je en duim voor je!!!!!

Wat mij betreft, ik had verwacht dat ik vandaag ongi zou worden, 14 dagen na mijn eisprong. Maar vanmorgen was mijn temp. nog hoog. En nog niets te bekennen. Ik zie wel, misschien morgen, en anders dinsag, op mijn eigenlijke nod. Dan is het 16 dagen na mijn ei???
Nou ja, ik heb in ieder geval het gevoel dat ik ongi moet worden,maar dat heb ik al 5 dagen of zo. Ga er vanuit dat ik gewoon ongi word, want alle verschijnselen zijn verdwenen. En dan wil ik het eigenlijk wel nu worden, weet ik tenminste dat ik weer verder kan met ronde nr 2.
Zal effe geduld moeten hebben. Maar dat is niets vergeleken hoelang jij nog moet wachten voordat je iets meer weet.

Maar ik houd jullie op de hoogte. Testen doe ik verlopig nog niet. Is tenslotte mijn eerste cyclus, wacht maar rustig af.

Liefs en dikke kus Doortje

Hoi Mariska,

Zie toch tussen de regels door nog wel hoop en optimisme in je stukje, goed hoor!
Kan me namelijk best even voorstellen dat als je daar ligt behoorlijk wat hoopt en dan komen ze met zulke berichten....
Hopelijk duurt het niet al te lang voordat je weer terecht kunt, want wachten op je NOD is vervelend, maar wachten op iets waarvan je niet weet waarop je zit te wachten is nog veel vervelender lijkt mij zo.

Ga nog steeds heel hard voor je duimen hoor dat er toch in de nabije toekomst een zo gewenste zwangerschap bij jullie mag komen (en aan het eind van de rit dat ooooo zo gewenste kindje).

Groetjes,
Marije

Hoi mariska

ik vind het hartsikke goed van je, dat je positief tegen aankijkt.
Ik hoop dat zij snel erachter komen wat er mischien wel of niet aan de hand is.
Hebben zij jpou nog wat gezegd, wat ei precies gezien hadden, of hebben zij jouw zo laten gaan................of hoor je dit de volgende keer

Nu weet je dat zij bezig zijn met onderzoeken, en het zwanger worden steeds dichter bij jouw komt.
Ik duim echt voor je, dat het heel snel bij jouw mag   gebeuren.

Mijn nod is tussen 1-6 Mei. mijn cyclus is verschilt van 40-45 dagen.
Gelukkig nog niet ongi geworden, voel soms wel wat dat ik ongi ga worden, en dan de andere dag niets.
Heb wel verschijnselen, brandend maagzuur en lekkende borsten, soms het gevoel dat ik moet overgeven, mar wat niet doorzet. Dit heb ik al 3 weken last van
Ik wacht het rustig af, het kan ook allemaal toeval zijn

meid, hou je taai, en laat nog wat van je horen

Terug
Bovenaan