voor Doortje

A

Anoniem

Guest
Hoi Doortje,

Allereerst heel fijn dat jij de NOD lijst maakt.
En ik zie je binnenkort in de koffer bij Kreeftje  HAHA.

Maar nu het volgende ik wil ook graag op de NOD lijst maar ik heb dus geen NOD.
Zoals je misschien al wel eens gelezen hebt ben ik dus nu een jaar bezig maar nog maar drie keer ongie geweest . Dus ronde 3 klinkt als drie maanden ongeveer maar het is veel langer en het voelt nog veeeeel langer. Maar dat snapte je vast al.
Heb jij een idee??????

Alvast bedankt dat je er over wil nadenken.
En ik hoor het wel.

Groetjes van Mariksa
ps alvast voor de moeite

Hoi Mariska

Tjonge wat vervelend !!!
Is sowieso al niet binnen een paar maanden gebeurd bij de meeste mensen en als je dan ook nog es maar 3 keer ongi word, tja dan moet je wel erg goed kunnen schieten Ha HA!!
Nee alle gekheid op een stokje lijkt me behoorlijk balen. En ik hoop dat er snel iets veranderd waardoor je meer inzicht hebt in je cyclus.
Heb je al eens gehoord van teunisbloem olie/ monnikspeper/eenhoornwortel
Zijn alle drie homeopatische middelen voor de cyclus te reguleren, en de laatste twee bevorderen ook nog eens je vruchtbaarheid. Misschien kun je er iets mee.
Wat je nod betreft, ik kan je wel vermelden in de lijst met je naam leeftijd en ronde. Waar wil je dat ik dat doe, bv tussen april en mei. Weet ook niet goed hoe ik het moet vermelden. bv er achter zetten weet niet wanneer nod is, of rode duvel springt uit het doosje als hij zin heeft, mariska weet niet wanneer ha ha!!!

Laat het me maar weten,

Trouwens leuk he dat we naar Miami gaan, ik ben al nieuwe zomer kleren gaan kopen voor op vakantie. Heb jij je spullen al klaar Ha HA!!!

Groetjes Doortje

HA HA HA ik heb helemaal dubbel achter de pc gelegen.

Het lijkt me heel gezellig met jou in die koffer naar Miami. En ja voor vakantie ben ik altijd in dus die koffer pak ik snel in eeeeene in een warm land heb je toch niet zoveel nodig.

Die homeopatische middeltjes ga ik morgen direkt halen   vooral die met die dubbele werking!!!!!!
Baat het niet dan schaad het niet en die maansteen heeft me ook verbaasd dus waarom niet.
Tja en over dat raak schieten  einde van deze maand gaan we aan de onderzoeken beginnen. Wel spannend hoor.
En wat betreft die NOD mariska 32 jaar en maak er maar 13 maanden van en dat van die duivel uit het doosje is wel leuk HA HA HA  .
Maak er maar wat leuks van. Ik ben niet zo moeilijk.

Voor jou word het nu ook spannend maar we duimen allemaaal voor je dus wieweet is het wel in een keer raak.
Ik hoop het voor je.

He bedankt voor het lachen. Erg gezellig.

Groetjes Mariksa

Terug
Bovenaan