voor Doortje

Hoi Doortje,

Natuurljik begraven we de "strijdbijl"joh, die was er voor mij toch al niet hoor.

Zodra ik weer een nieuwe lijst ga maken, ben jij er ook bij hoor, lijkt me gezellig.

Wel een heleboel die in januari uitgerekend zijn.

Mocht ik het niet kunnen redden uiteindelijk met de lijst, sta jij er dan open voor om hem over te nemen?

Ik ga het eerst zelf proberen en lukt het niet dan hoop ik dat jij het wil overnemen.

Veel liefs hoor Hester    

 
Hoi Hester

Gelukkig maar!!!!
Wat de lijst betreft, als het niet lukt wil ik hem wel maken hoor. Ik las dat je hem in words gemaakt had. Dit is mij nooit fatsoenlijk gelukt. Hij zet het altijd anders neer, op het moment dat je kopiërd. Zou echt eens proberen het via kladblok te doen. Werkt heel makkelijk. Suc6

Trouwens had je mijn vraag gelezen, heb jij hier een antwoord op? Ik vroeg me dat af, omdat er bij de ha die folders lagen om je aan te melden voor kraamzorg. Ik kan echter nergens vinden of je dit gewoon op eigen houtje kunt doen. Of dat dat via de vk gaat.

Liefs Doortje
 
Nou ja stom stom, ik lees net dat Danielle mijn vraag beantwoordt heeft. Dom dom ik heb mijn bril niet op ha ha!!!
En ga hem ook niet pakken ,ik zit hier met een zwaar gekneuzde enkel. Ik ben gisteren toen ik naar het zh wilde lopen, voor bloed te prikken omgezwikt. Over een pad zonder hobbels gesproken, het heeft niet lang mogen duren HAHA!!!!
Nou dus nu met mijn pootje omhoog, tja zit niets anders op.

Groetjes Doortje
 
Ha weer Doortje,

Sterkte met je enkel hoor!
Even over de kraamzorg die je wilt regelen...
Ik heb mijn verzekering gebeld en hun regelde dat binnen 10 minuten.
Sommige verzekeraars vergoeden namelijk alleen bij hun aangeschreven kraamklinieken heb ik gehoord. Dus bij mij is nu alles geregeld. Ik moet alleen nog zwangerschapsgym regelen. Denk aan de kinderopvang indien jullie dit wensen. Bij de dagopvang waar wij ons hebben ingeschreven is er een wachtlijst van 12 tot 14 maanden!!! Dus ik heb me echt meteen ingeschreven...

Succes,
Liefs J
 
Terug
Bovenaan