voor doortje

Hoi Doortje,

wat leuk dat je reageert via de website. Je bent de eerste die gebruik hebt
gemaakt van de feedback! En het werkt dus! Ik zag alleen geen emailadres van je, dus reageer even via deze site. We hebben al een aantal leuke
reacties gekregen ondertussen op onze site. voor sommigen een hele aparte
manier om kennis te nemen van ons nieuwtje! Een vriend van ons zat op Pinkpop
en was gebeld door zijn vriendin. Ondanks zijn bierniveau (duidelijk hoorbaar,
hihi) wilde hij ons toch feliciteren. Geweldig zoiets!
Iedereen leeft enorm met ons mee. ze weten dat we eerst nog de vlokkentest gaan
afwachten, en als het niet goed is we iedereen weer moeten gaan inlichten dat
de zwangerschap wordt afgebroken, maar dat is voor ons juist fijn. we hebben
dat eerder meegemaakt. Tuurlijk sta je er toch dan alleen voor, maar de steun
en medeleven slepen je er dan wel even doorheen.
30 mei ga ik voor een intakegesprek/onderzoek naar het Universitair ziekenhuis
Groningen. Afhankelijk daarvan volgt de vlokkentest de week daarna of 2 weken
later. Het is nog een beetje spannend dus. en we hopen enorm dat het nu gewoon
in één keer goed is.
En hoe is het met jou nu? 6 weken toch nu?


Groeten, Anita
 
Hoi Anita

Hoe hou je het allemaal bij, maar het klopt inderdaad vandaag precies 6 weken. En ik begin nu echt goed te merken dat ik zwanger ben. Vandaag voor het eerst boven de pot gehangen HA HA!!
Ik had vandaag goed nieuws, de vloeistof die in mijn maagband zit hoeft er niet uit. Ik moet me dan wel strikt aan mijn voeding houden. Maar ben allang blij dat het er niet uit hoeft en dat ik redelijk voldoende kan eten voor de baby.

Ik hoop dat jij binnenkort ook goed nieuws krijgt, laat je het weten wanneer ze gaan testen.

Groetjes Doortje
 
hoi Doortje,

Ehh, ik heb iets gemist geloof ik, jij maagband? Vertel eens?
En wanneer ze gaan testen weet ik nog niet. Eerst moet ik voor een intake en echo naar Groningen 30 mei. Het blijft spannend. Vervelend hé dat over de pot heen hangen! Ik heb daar bij de eerste ook nogal last van gehad. Bij de volgende zwangerschappen was dat gelukkig maar een enkele keer!
Nu blijft het ook alleen maar bij af en toe een onpasselijk gevoel. Wel ben ik vermoeider als anders. Maar ja, ik ben ook in de tuin aan het spitten en binnen aan het verbouwen, dus dat werkt ook mee. Het is zo mooi weer! Ik krijg er de kriebels van gewoon. (Of het is al nesteldrang!!! HIHI) Vanavond gaan we nog even een stukje op de motor weg. Nu kan het nog, straks met een buik wordt het een stuk lastiger. Even rustig aan genieten!
Anita
 
hoi Anita

Tja gelukkig is het bij die ene dag gebleven met boven de pot hangen.
Verder erg moe, maar dat is voor jou bekend terein zoals je schreef. En ja ik heb een maagbandje, is vorig jaar mei geplaatst en nu heb ik 1 jaar baby pauze. Ik ben nu 25 kilo kwijt en er moeten er nog eens 25 kilo vanaf. Maar dan doen we volgend jaar weer. Tja sommige mensen vinden het weinig in een jaar tijd. Ik niet ik ben zeer tevreden en de dokter trouwens ook. Ik kom regelmatig meiden tegen die veel meer en sneller afvallen dan ik. Ze klaagen over hun hang borsten en vel over enz. Daar heb ik allemaal geen last van. Kwestie van goed insmeren en niet teveel afvallen op een keer. Ik neem ook dan lekker een boterham met gewone kaas. Er zijn ook meiden die op die ene boterham die ze opkunnen ook nog eens 20 plus kaas doen. Ja daag ik niet, wat ik eet moet smaken, ja toch.
Nou dat is een beetje mijn verhaal. Ik ben dus bij de Dietiste geweest en als ik me daar aan houd, komt mijn kindje niets tekort, en hoeft het bandje niet leeg. Fijn toch, ik hoop dan ook dat ik mooi op gewicht kan blijven, maar aan de andere kant wil ik ook wel een mooie zwangere buik hoor!!!
Nou wat een verhaal, ga maar weer es stoppen. Doe rustig aan, en inderdaad nog even genieten van het mooie weer vanavond

Groetjes Doortje
 
Terug
Bovenaan