Voor Doortje

Hallo Doortje,

Ik zag je voor bij komen hierop het forum, heb je al een tijdje gemist op het januari forum. Ben zelf ook niet al te fanatiek geweest. Maar alles goed met je?

Gr Yvje
 
Hoi Yvje

Ik ben er wel hoor, lees altijd wel, maar reageer niet meer zo vaak. Ik heb namnelijk behoorlijk last van mijn bekken. En dat lange zitten doet dus best wel pijn. Dus vandaar.
Verder gaat het gelukkig nu wel weer goed. Ik ben gisteravond halsoverkop naar het ziekenhuis geweest voor een ctg. Ik had die kleine maar 3 keer gevoeld die dag. Dus vandaar de controle, ik maakte me behoorlijk ongerust. Ik had hem al zeker 5 uur niet gevoeld, en hij reageerde niet op aanrakingen en op de speelmuziekdoos.
Gelukkig was er hartactiviteit. Tranen van opluchting. En het ctg zag er goed uit, maar we moesten vandaag nogeens een ctg laten doen, dat is protecol. Dus vanmiddag ook geweest. En gelukkig alles was goed. Ik voel die kleine nu ook weer regelmatig.
Gisteren hebben ze ook een korte echo gemaakt en bloed en urine monsters genomen.
Maar ik was allang blij toen ik het hartje hoorde.

Wat een verhaal he!
Hoe gaat het met jou, ook al lekker rond, wat kan die buik soms in de weg zitten he!
Ik ga proberen morgen de lijst weer opnieuw te maken, en anders van de week even.

Groetjes Doortje
 
Hoi Doortje,

Was wel even schrikken zeker? Maar gelukkig de bevestiging dat alles goed is! Misschien een signaal om het rustig aan te blijven doen. Wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt, ben je hiervoor ook onder behandeling? Ik ben blij dat ik nog geen rug en/of bekkenklachten heb. De vorige keer kreeg ik wel wat last van rugklachten, maar wat dat betreft is deze zwangerschap toch anders, ook de vorm van mijn buik. Heb nu echt een punt buik! Ben beste wel een beetje erg trots op deze buik!
Nou doe het rustig aan en als je weer niet vertrouwd gewoon aan de bel blijven trekken, want het gaat om jou lijf en gevoel.

Gr Yvje

 
Terug
Bovenaan