voor dre!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!

Ik was benieuwd of je ongi nog doorgezet heeft....?? Hoop het niet! Ik heb veel aan gedacht en kon het hier niet vinden dus ik dacht, ik vraag het gewoon even!

Ik heb ook last van veel verschijnselen, de miskraam is nu bijna 4 weken geleden. Maar ik houdt er heeeel veel rekening mee dat mijn lijf me voor het lapje houdt!

Ik hoop dat het goed met je gaat!

Liefs eva

Hoi Eva,

Hoe gaat het met je......ik hoop dat je je wat beter voelt. Bij mij hebben de rode duivels door gezet en ik ben er wel rustig onder..Nu weet ik dat mijn lichaam zich heeft hersteld. Al had ik stiekem gehoopt dat ik zwanger was, maar dat komt hierna gewoon, daar ben ik zeker van.

Mijn lichaam heeft me wel een beetje voor de gek gehouden met die vage klachten, maar dat zijn misschien nog reacties op MK geweest. Mijn ongi begon nu op dag 28 in de avond, en is echt op dag 29 begonnen, terwijl ik normaal rond de 31 dagen zat, dus ik ben er 2 dagen op vooruit gegaan....

Lief dat je aan me hebt gedacht, ik heb ook nog aan jou gedacht en gehoopt dat het wat beter met je zou gaan...

Hele dikke knuffel Dre

Hoi Dre,

Ik ben blij dat je niet te teleurgesteld bent! Het is natuurlijk wel erg jammer, want je wil gewoon lekker zwanger zijn, maar het is ook heel fijn om te weten dat je lijf het weer 'doet' he? haha
En nieuwe ronde, nieuwe kansen! volgende maand mee met de pufbus, deal?

Met mij gaat het eigenlijk best goed! Ondanks ernstige chagrijnigheid vandaag, mijn mannetje heeft het moeten ontgelden...zielig he? ga zo maar even sorry zeggen denk ik...Heb nog steeds het weeige gevoel en vlagen van misselijkheid, en nu ook het sjaggie gevoel erbij dus, had ik ook toen ik zwanger was. Maar ik had altijd een cyclus van 40 dagen! lang he? Zit dus nog wel even in de onzekerheid.
Of eigenlijk valt dat wel mee, want ik denk eigenlijk dat het nog gewoon naweeen van de miskraam, net als bij jou. Ik wil niet teveel hoop hebben, bang voor een grote teleurstellig. Probeer er dus niet teveel mee bezig te zijn, maar das makkelijker gezegd dan gedaan! ( M.a.w. ik denk er dus gewoon de hele dag aan haha)

Nou ik hoop dat de duivels snel weer gevlogen zijn! En tot gauw!!

Veel liefs  Eva

Hallo Dre,

Jammer dat de duiveltjes zijn gearriveerd. Maar jou gevoel deel ik hoor. Nu weet je dat je lichaam weer op orde is en de volgende ronde is het raak? Dat heb ik ook voor mezelf de besloten!

Ik zie het helemaal zitten!

Hoop dat het in deze nieuwe ronde raak is.

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan