Voor Drea

Hallo Drea

Zoals ik al eerder geschreven heb woon ik in Wageningen.
Ik ben (zoals het er nu naar uitziet) 28 februari uitgerekend. Misschien wel iets eerder of zelfs later. In dat geval hoor ik dus niet op dit forum thuis.

Dit word het tweede kindje. We hebben al een zoon. Die word volgende week 2 jaar....
En bij jou?? Eerste, tweede, derde, vierde????

Ik ben nog niet bij VK geweest. Heb al wel een afspraak voor 22 juli. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 6 weken.

Ik vind het allemaal nog wel eng. Ben erg bang dat er iets misgaat.
Heb het verder ook nog niet verteld aan iemand (alleen ouders)....

Ben benieuwd naar jouw verhaal....

Groetjes Go

Hai!

Ik ben nu ook zwanger van ons tweede kindje, wij hebben al een dochter. Zij is nu ruim anderhalf.  Ik heb afgelopen donderdag de termijnecho gehad, ben vandaag precies 10 wkn zwanger. Moet zeggen dat ik het heel vertrouwd vond om weer naar de verloskundige te gaan, het voelde alsof ik niet weg geweest was... Ga jij ook naar de Bakermat?

Ik ben de eerste periode ook erg onzeker geweest, heb eigenlijk geen kwaaltjes. Maar ook de echo zagen we toch echt een mooi bewegelijk kindje met een kloppend hartje! Ik hoop dat de tijd voor je voorbij vliegt en dat jij ook snel een goede echo te zien krijgt!

Ik had dat trouwens ook, wilde het nog aan niemand vertellen en wachten op een goede echo. Vond dat echt raar van mezelf want bij onze dochter heb ik het meteen van de daken geschreewd.

Terug
Bovenaan