voor dreamgirl

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik dacht ga hier meteen maar verder op het zwanger zijn forum!

gefeliciteerd met je goede echo!
bijzonder he om je kindje zo te zien ik kon me nooit voorstellen dat dat echt in mij zat.
ik ben nu vandaag 5 weken en 4 dagen maar dat kan  nog veranderen met een echo natuurlijk.
vrijdag ga ik een afspraak maken bij de verloskundige voor een intake en een echo die krijg je bij ons met 9 of 10 weken dus  ik moet nog even geduld hebben.
krijg jij nog een keer een echo of met 20 weken pas weer?

liefs silke

Hai,

wow ons eigen topic, leuk hoor dat we allebei hier zijn!

Ik mag over 3 weken al weer voor een echo, dan is het 12 weken. Vandaag moet ik naar de verloskundige voor de eerste intake. Ook wel spannend. Ik hoop dat jij ook snel een echo mag! Ik kijk nog vaak even stiekem naar de foto, leuk hoor!

liefs Dreamgirl

hoi hoi

mag jij twee echo s omdat je eerder een miskraam hebt gehad?
ik ga morgen denk ik ook maar eens bellen mischien mag ik dat ook wel dan zou ik over drie weken mischien kunnen.

liefs silke

Hoi,

Ja door die miskraam mocht ik een vroege echo. Vanmiddag bij de vk geweest voor de eerste intake. Ik moest veel vragen beantwoorden en ze prikte bloed, wel leuk hoor, het wordt nu zoveel echter!

Ik zou ook bellen als ik jou was, en er gewoon om vragen. Meestal doen ze het wel begrijp ik. Succes en ik hoor het wel!

Liefs dreamgirl

hoi hoi

ik heb de verloskundige gebeld en 3 april krijg ik een echo en een intake gesprek.
ik ben dan iets meer dan 8 weken zwanger en mag als ik dat zelf graag wil met 12 weken nog een echo.
ik ben nu al zenuwachtig voor de echo ik ben zo bang dat we weer zullen zien dat het niet goed is probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn en er op te vertrouwen dat het deze keer goed komt.

liefs silke

Hai,

Gaat alles nog goed met je? Hier wel, ik heb thuis een beetje een hectische situatie vandaar dat ik hier niet zoveel te vinden ben. Ik schrok me gisteren dood omdat ik na het plassen afveegde en toen een beetje bruin zag op het wc-papier, dacht meteen weer dat het mis was. Maar het was eenmalig want tot nu toe is alles gewoon schoon, dus ik probeer er maar op te vertrouwen dat het goed zit. Nog 1 week en dan kan ik hem (of haar ha ha) weer zien op de echo, ik kijk er erg naar uit. Jij volgende week donderdag toch? Schiet ook al op!

liefs dreamgirl

hoi hoi

jeetje wat zal je geschrokken zijn!
het is wel een goed teken dat het een malig was het is vast oud bloed geweest.
hier gaat verder alles goed begin me echt zwanger te voelen moe,misselijk
ik ben er wel blij om stelt me toch iets gerust maar ik zal blij zijn als ik volgende week donderdag  mijn eerste echo heb gehad.
wanneer heb jij volgende week je echo?

liefs silke

Ik heb woensdag 2 april m'n echo, dus vandaag over 1 week. Ik zal blij zijn als dat er weer op zit en dat ik er dan ook met iedereen over mag praten! Ik houd je op de hoogte!

liefs dreamgirl

Terug
Bovenaan