Voor dromer

A

Anoniem

Guest
Hallo.
Van harte gefeliciteerd en welkom in ons midden.
Wat gaaf dat jullie zwanger zijn en nog wel op zo'n bijzondere manier!
Mijn zwager en zijn man vinden zichzelf nu te oud maar zijn 2 fantastiesche ooms voor onze kleine meid van 4 en ja net als bij  "echte" stellen de ene is streng en de ander bakt lekker koekjes met haar ze passen ook op een vaste dag op en mijn kleine meid vind het geweldig.
Straks met de nieuwe baby zullen ze er ook voor ons zijn en dat is toch heerlijk dat je zo'n goede band met elkaar kan hebben.
Wij hebben er over nagedacht om het aan te bieden(draagmoeder) maar ik ben niet zo vruchtbaar en zwangerzijn is echt voor het goede doel.(We houden het bij 2) Dat we er toch van af hebben gezien(zij weten niet van onze discussie i.v.m blij met dooie mus).
Heel veel geluk met jullie kindje en de cursus samen bevallen is ook heel leuk om te begrijpen wat er allemaal kan gebueren en gaat gebeuren en je gaat elke keer samen kan misschien ook wel met zijn 3tjes.

Zoek ook een verloskundige die er helemaal achter staat en dan wordt het vast een heerlijke tijd.

Liefs Petra 36-2wkn

Hoi Dromer,

Ook ik wil je bij deze welkom heten op het forum. Ik vind het juist leuk dat er een man actief is op het forum, die van mij is er met geen stok achter te krijgen hoor.

Ik vind het erg bijzonder dat jullie kinderwens op deze manier in vervulling komt. Wat fijn dat er vrouwen zijn die dit graag willen doen. Persoonlijk denk ik niet dat ik het zou kunnen (nou heb ik ook niet de makkelijkste zwangerschappen dus om die reden zo ik er zowieso niet voor kiezen).
Ook al zou ik mezelf inprenten dat dit kindje niet echt "mijn kindje" zou zijn, ik ben bang dat ik er emotioneel geen afstand van zou kunnen doen.
Nu begreep ik dat jullie vriendin wel een rol blijft spelen in het leven van jullie kindje (alleen maar goed voor het kindje denk ik. En dan bedoel ik met name voor een stukje uiterlijke herkenning), maar het zal geen hele actieve rol zijn.

Ik heb er in ieder geval heel veel bewondering voor hoe jullie hier met z'n drietjes mee omgaan.

Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt! Tja, en daar zit misschien weleens een wat mindere reactie tussen, maar goed we blijven allemaal mensen met een verschillende visie.

Ik denk in ieder geval dat jullie kindje het heel goed gaat krijgen bij jullie. Het is een zeer goed overwogen beslissing geweest en met veel liefde komt het helemaal goed.

Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van alle ontwikkelingen, want ook voor ons is dit een nieuwe situatie waar wij als vrouwen ongetwijfeld een hoop van kunnen leren.

Syl

Dames,

Harstikke bedankt voor jullie reacties, jullie weten half niet hoe fijn het is om dit van jullie te lezen.

dank daarvoor en blijf zeker hier rondhangen en natuurlijk vertellen hoe het gaat. Je zult me vooral treffen in het oktoberforum 2006 , want dan komt onze baby.

spannend!!!

gr Dromer30

Ik was blij dat ik dit onderwerp toch nog even tegenkwam. Ik had het berichtje gelezen van dromer, en ik vind t gewoon geweldig dat dromer toch de kans krijgt om papa te worden samen met zijn vriend. Toen las ik tot mijn grote verdriet dat er een reactie op kwam. Zelfs een hele discussie.
Het gaat er niet om wat je bent, je moet kijken naar de persoon die iemand is.
Lief en zorgzaam zijn kan zowel een man als een vrouw.
Dus als dat inderdaad betekent dat dat 2 zorgzame lieve vaders zijn weet ik zeker dat het een gelukkig gezin word (of al een beetje is).
Dus dromer ik sluit me helemaal aan bij deze dames je bent van harte welkom,   en lekker genieten.
groetjes leena

Terug
Bovenaan