voor duits meisje

A

Anoniem

Guest
Hoi Sandy,

Ik las net bij het 35+ topic dat je gaat trouwen!!!
Leuk meid, van harte gefeliciteerd!

Hoe gaat het verder? Wanneer is je NOD ook alweer?
Bij mij 1 oktober, dus we zijn weer gezellig aan het klussen!

Groetjes,
Angel

Hey Angel,

Hoop dat het berichtje doorkomt forum doet weer eens raar!!!
Dank je wel voor je felicitatie, we zijn er ook heel gelukkig mee!!!
Mijn NOD is 20 september voel wel van alles maar denk gewoon dat ik mijn RD krijg dan kan het allemaal meevallen toch!!!
Jij dus 1oktober schiet ook al op ook al klachten of voel je niks!!!
Succe ermee!!!

Liefs sandy

Hoi Sandy,

Ja, leuk joh dat jullie gaan  trouwen.
Spannend weekje voor je!! Ben benieuwd, ben voor je aan het duimen.

Ik voel nog niks, maar dat kan ook niet, want heb waarschijnlijk m'n eisprong nog niet gehad. Ben deze maand voor het eerst met ovulatie-testen aan de gang, heb nl. het vermoeden dat ik altijd een vrij late eisprong heb, maar wel een korte cyclus. Wil er nu weleens achterkomen of dat echt zo is. Ik ben vorige week begonnen met testen en tot nu toe nog geen eisprong. Zit nu op dag 12.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Angel

Hey Angel,

Wat goed dat je nu wilt weten hoe het zit, wie weet helpt dat je ook nogeens!!! Ga ook hard voor jouw duimen hoor je weet maar nooit nu!!! Het virus loopt goed bij de 35plussers, haha!!!

Ja hier nog geen RD maar ja wil niks zeggen hoor!!! Voel me wel af en toe anders maar ja ook dat wil niks zeggen, ga er gewoon vanuit de RD op bezoek te krijgen dan valt het best mee allemaal!!!
Tuurlijk hou ik je op de hoogte!!!!
Jij veel klusplezier zet hem op!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Ja, het gaat goed bij de 35+-plussers! Hopelijk is het besmettelijk..ha,ha!

Ja, goeie instelling van je, dan kan het alleen maar meevallen. Zo probeer ik er momenteel ook in te staan.
Alhoewel je natuurlijk voor jezelf wel weet dat het liever vandaag dan morgen nog raak is, maar ja, we moeten geduld hebben en dan komt het vast goed.

Succes meid. Ik duim voor je.

Groetjes en liefs,
Angel

Terug
Bovenaan