Voor Duits meisje

A

Anoniem

Guest
Hoi Sandy,

Eigenlijk is het forum niet voor dit soort dingen maar wil het je toch vragen.
Wij zijn bezig met een huisje in DE en ik heb eigenlijk wat vragen voor je.
Hoe het bevalt,hoelang jullie ernu wonen,huren jullie of hebben jullie gekocht?

liefs Caro

Hey Caro,

Heb wel veel topics om te beantwoorden wel leuk zoveel post,hihi!!!

We wonen al ruim 2 jaar hier in Duitsland en wij hebben een vrijstaandhuisje gekocht!!!
We wonen erg rustig en het bevalt on erg goed hier geen huizen tekort zoals in NL, je kunt hier uit de krant zo reageren en je hebt zo een huisje zeker huur huisje!!!
Weet niet wat je precies allemaal wil weten probeer het zo goed mogelijk te beantwoorden oké!!
Verders alles goed met jullie??

Liefs Sandy.

hoi sandy,

dat is een snelle reactie zeg!;-)))))

Hier gaat alles prima,Damian is een lief tevreden mannetje,alleen denk ik dat hij t snachts nog iets te gezellig vind haha.
Las dat jij  in afwachting bent van je rd,spannend hoor.
Met Jessica ook alles goed?geef je nog bv?

Wij zijn afgelopen zaterdag bij een boerderij wezen kijken in Walchum,das geloof ik de andere kant op als waar jij woont,toch?
Walchum ligt bij Dorpen/Meppen.
We zitten al n hele tijd te denken om er te gaan wonen,maar nu hebben we zo n mooi huis gezien dat we er    graag mee door willen gaan.
Hoe hebben jullie t verder gedaan vanaf het moment dat je jullie huis had gezien?
Qua hypotheek enzo?Hebben jullie de hypotheek in NL afgesloten of in DE?

liefs caro

Wat leuk dat die het zo goed doet, ja en dat die snachts nog komt schijnt echt door de borstvoeding te komen!!!
Maar goed dat komt van zelf wel!!! Het is voolop genieten vindt ik nu met die ukkies!!!
Wij hebben de hypotheek via Duitsland toen geregelt omdat de rente hier toen gunstiger was!!!
Je zou van en Duitsland en NL wat informatie op kunnen vragen de banken die je hiervoor moet hebben zijn de ING en de Rabobank en der is er nog één weet die niet zo meer kan ik nog navragen aan mijn virend!!! Besef wel dat het echt emigeren is hé dus uitschrijven in NL en inschrijven in Duitsland, duitse auto moet je hebben binnen het jaar en ook ziektekosten moet je regelen!!!
Weet niet of je meer wil weten, weet niet of ik het gelijk kan beantwoorden Jessica krijgt zo de hap!!!

Hier is ook alles helemaal goed, ze doet het heel goed en is ook een tevreden baby en heel makkelijk nu!!!
Ze krijgt nog maar 1 keer per dag BV en de rest Flesvoeding loopt nu heel sterk terug vandaar!!!
Ze krijgt ook al vanaf de 4 maand fruit en vanaf de 5maand groenten dat gaat ook goed tot redelijk ze moet er nog wel aan wennen ze krijgt ook nog niet zoveel!!! En ze wordt 2 september gedoopt en dan is ze precies 6 mndjes oud dus groot feest hier!!!
Heel verhaal weer hoop dat je er iets aan hebt!!!

Liefs Sandy

Fijn om te horen dat het bij jullie ook zo goed gaat,hoop dat je snel positief kunt gaan testen meid!

We weten dat het echt emigreren is ookal woon je dicht bij de NL grens.
We willen ook echt integreren,zo hoort t ook vind ik als je in een ander land gaat wonen.
Martin blijft gewoon in NL werken,dus dan kunnen we idd wat informatie over hyp.aanvragen in zowel NL als DE.
'Werken jullie beiden in DE of in NL?

groetjes

Sorry kon niet eerder reageren, Jessica moest de hap en heb zelf gegeten en haar ook al in badje gehad!!!!

Das heel belangrijk dat je goed aanpast in het land waar je gaat wonen!!!
Jullie kunnen dan gewoon ziekenfonds verzekerd blijven in NL en krijg je hier een pasje van de AOK!!!
Wij werken allebei nog in NL alhoewel ik wel wil kijken of ik hier niet werk kan vinden!!!

Ja vindt het ook steeds spanneder worden nu, maar wacht echt tot eind van de week!!!

Wil jullie veel succes wensen en als je nog vragen hebt kun je ze altijd stellen!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi,

Vind het erg lief van je,dank je!

Succes met het testen aan het eind van de week,we horen het wel,succes ik duim met je mee meid!

liefs Caro

Terug
Bovenaan