Voor Dushi

A

Anoniem

Guest
Hey meid, bedankt voor je berichtje op 'op welke leeftijd zwanger worden?'. Ik zit, net als jij schreef, ook erg na te denken hoe het moet op financieel gebied. Mijn vriend is namelijk net zijn baan kwijt geraakt en ik moet nog een jaar studeren voordat ik aan het werk kan. En een uitkering is natuurlijk ook niet alles! We hebben besloten dat ik in ieder geval eerst mijn opleiding afmaak. Mijn vriend is op zoek naar nieuw werk (in Friesland is dat echt een regelrechte ramp!) en we hopen dat hij ergens een vaste baan kan krijgen. Zodra ik klaar ben probeer ik eerst nog ergens wat centjes te verdienen en dan gaan we er dan voor - dat zal zo ongeveer eind 2006 zijn. Als we alleen op ons gevoel afgaan, stop ik morgen meteen met de pil! Maar je moet soms eventjes je verstand er ook bij gebruiken, helaas. Maar goed, dat was mijn verhaaltje even. Succes met klussen en hopelijk hoor ik nog wat van je! Veel liefs van mij

PS: Wat vinden jullie ouders/vrienden er van dat je op je 20e zwanger probeert te raken? Ben zelf bijna 22 (en helemaal niet nieuwsgierig hoor!).

Hey allemaal, weet iemand of Dushi nog terug komt? Of zit ze misschien op een ander forum? Groetjes!

Terug
Bovenaan