voor een 2e gaan

A

Anoniem

Guest
hallo mijn vriend en ik willen graag voor een tweede gaan.ons dochtertje is 13 maanden we hebben het niet al te makkelijk jaar achter de rug.veel slapeloze nachten slecht avondeten.
en ze is te vroeg geboren.
ik wou wat advies.ook heb ik nog niet de perfecte baan gevonden ik werk wel.

Als ik dat zo lees, waaróm zou je dan nu al voor de tweede gaan. Voor het leeftijdsverschil? Als ik zón roerig jaar achter de rug had en ik had niet de perfecte baan zou ik nog even wachten denk ik.......

Succes met je keuze!!

Hallo,
Ik zou ook nog even wachten als ik jou was.
We hebben zelf een zoontje, hij wordt in april 4 jaar oud. Hij heeft tot hij 2,5 jaar was héél slecht geslapen en eten doet hij nog steeds heel erg slecht. We wouden graag een tweede maar waren echt gebroken.
Onze tweede is pas in november jl geboren en het gaat heel erg goed. Het "grote" leeftijdsverschil had niet beter uit kunnen pakken. Mijn zoontje is zó verschrikkelijk lief voor zijn kleine zusje. Hij is in één klap zindelijk geworden, hij kan zelf traplopen, hij trekt zijn eigen kleding aan en helpt zijn mama waar hij maar kan.
Ik ben echt aan het genieten nu en ik ben blij dat ik zolang heb gewacht.
Ik wil jou in ieder geval veel succes wensen met je keuze.

groetjes mamajb

ik wou de kinderen ook zo snel mogenlijk achter elkaar, maar heb een zwanger zwangeschap gehad, toen de eerste 4 maanden alleen maar huilen, en toen tot aan 2 jaar snachts niet doorslapen. we hebben toen gewacht, hoe moelijk het ook was.... nu ben ik echt volop aan het genieten van mijn zoontje die april 3 word en ben nu bezig om zwanger te worden, ik wil het nog net zo graag als 2 jaar terug, maar ben nu ook wel bang, stel dat dit kindje hetzelfde word, ten eerste heb ik minder tijd voor de baby en ik moet ook actief en leuk met mijn peuter om blijven gaan ik denk nu steeds als de kleine geboren word zijn we zoiezo 9 maanden verder.... ik ben achteraf erg blij dat we toch gewacht hebben

Het perfecte moment bestaat niet, maar als ik jou zo hoor, zou ik ook even wachten tot er iets meer rust in de tent is!

Terug
Bovenaan