voor een tweede

A

Anoniem

Guest
Na veel praten met mijn man hebben we besloten om voor een 2de te gaan..

Eind september begin oktober laat ik het spiraaltje verwijderen en in december gaan we er voor.

Ik vind het zo spannend mijn zoon kwam door de pil heen dus heb toen niet de voorpret/spanning gehad.

Hallo dromertje,

voor een kindje gaan is erg spannend, wij zijn in januari gestopt met de pil toen onze dochter 1 was geworden en ik vernam aan mijn lichaan dat hij er in mei helemaal klaar voor was, de zwangerschapstest was in juni knal positief! nu ben ik 9 weken zwanger en gisteren te horen gekregen van een 2-ling, als er 1 kindje te zien was (met een mooi kloppend hartje) was de ander weer verstopt.
Ook zo'n mooie verassing kan je krijgen waar we niet op gerekend hadden.

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan.

Groetjes Joan

Ow gefeliciteerd.. En een 2ling dat is inderdaad een andere wending die je niet verwacht.
Die kans bestaat bij ons ook meer dan gemiddeld mijn broer is in het begin stadium een 2ling geweest en mijn man heeft een 1eierige 2ling als broertjes.

Ik hoop dat het bij ons ook snel raak is.
Ik kan zelf niet wachten het is net als of zins we de beslissing hebben genomen de tijd voorbij kruipt

goedenmorgen,

Zo die kans is dan heel groot dat je een 2-ling kunt verwachten, bij ons in de familie's juist niet..de gyn. die me inwendig bekeek met de echo zag eerst 1 baby met een mooi hartslag en vruchtzakje(ballonnetje die er naast hangt) en toen ik het verhaal vertelde van mn moeder dat ze het gevoel had...keek de gyn me verschrikt aan en zei..je moeder kan wel eens gelijk hebben ik zie hierboven nog iets..en Ja dat was nr.2. ze kon de kleintjes er niet tegelijk op krijgen.

Heel groot wil ik niet zeggen maar de kans bestaat maar voor mij hoefd het niet hoor.. Is wel flink wat meer werk en mijn zoon is erg makkelijk en dan merk je helemaal het verschil haha..

Zo als ik altijd zeg laten we eerst maar zien dat het lukt

de kans bij jou is wel groot aangezien het bij ons niet in de familie zit en bij jou wel, en aangezien ik nu zwanger ben van 2 kleintjes...snappie ;-> zo bedoelde ik dat.

Ja snap het we zullen het van zelf merken.. Als we een positieve test.krijgen

Bij mijn zoon was de familie(beide kanten) er zwaar van overtuigd dat het een 2ling werd ik had al heel snel een buikje en dan niet me darmen maar baarmoeder maar hij was toch echt alleen

Terug
Bovenaan