Voor een vrouw die het eigenlijk zou moeten vertellen!

Ik zou het absoluut verder. Wat een drama om daar de rest van je leven mee rond te lopen. Ik zou mezelf en mijn man niet meer recht in de ogen kunnen kijken.
Ik zou zelf ook niet graag zo bedonderd willen worden!

Stel nou dat later blijkt dat je man onvruchtbaar is???? Zou heel goed kunnen. Ik geloof er niet in dat je diep in je hart kunt weten wie de vader is. Dan heb je pas wat uit te leggen thuis. Dan weet je zeker dat je relatie het niet overleeft!

Eerlijk duurt het langst.
 
ze moet doen wat haar hart haar ingeeft. Ik zou het niet vertellen. Haar relatie is super, het kindje is supergewenst, laat het rusten! De kans dat het van die ander is is zo verschrikkelijk klein, eigenlijk nihil. Laat het gaan, geniet van de zwangerschap en als die ander het ooit in zijn stomme kop haalt om erover te beginnen, gewoon ontkennen! Je hebt nog nooit van die man gehoooord!! waar heeeeeeft ie het over?!?! nee hoor, ik denk dat het wel los loopt. Geen slapende honden wakker maken!!
 
niemand wordt er momenteel gelukkiger van als ze het verteld, ze krijgt zelf meer stress en verdriet wat weer niet goed is voor de baby en haar man wordt er ook niet blijer van.

In de toekomst als het kindje er is kan ze het altijd nog vertellen als ze het dan nodig vindt.
 
als die andere man erover begint, gewoon ontkennen??????? Grapjas...en dan denkt je man zeker: Ach wat leuk, iemand die zomaar ineens zegt: Hij, da's mijn kind!!!
Lekker naïef hoor! Niks vertellen. Wel de lusten maar de lasten....ho maar!
Bah!
 
Echt, ik ga over mijn nek als ik iedereen hoor praten. Fantastische relaties als iedereen maar adviseert om het niet te vertellen. Begrijp er niets van. Denk je toch eens in hoe het voor die kerel is. Wat nou een goede relatie? Komt alleen omdat zij overloopt van schuldgevoelens en bang is om hem kwijt te raken dat het nu goed gaat! Alles wat je kwijt kunt raken koester je.

Ben ook benieuwd of je je ook test op soa ´s als je vreemdgaat. Of steek je dan ook je kop in het zand?
 
Terug
Bovenaan