Voor Eijs!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Syl,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat!?
Je schreef de vorige keer dat het niet zo lekker ging met de kraamhulp enzo,is dat verder allemaal goedgekomen??
En doet de kleine meid het goed??

Enneh ben je nu trouwens van al je kwaaltjes af??
Wat een vragenvuur hè.
Ik hoop wat van je te horen!

Liefs,Ingrid
39+4

Hoi Ingrid,

Dank je wel voor je berichtje! Helaas hebben we in de kraamweek uiteindelijk maar 28 uur gehad, 4 uurtjes per dag. Daardoor ben ik gewoon veel te snel op geweest en stond ik zelf de dag na de bevalling te wassen en te strijken. Ik merk dat ik daardoor erg moe ben (Faye is 's nachts ook heel onrustig dus dat helpt ook niet mee) en heb een beetje buikpijn dus ik moet af en toe wat gas terug nemen.

De laatste dag konden we een volledige dag krijgen maar daar hadden wij toen geen behoefte meer aan. Edwin had net vakantie en Kay en Indy waren naar het dagverblijf dus vonden we het lekkerder om dan de middag gewoon lekker even alleen met Faye te zijn.

Faye doet het met de fles erg goed, ze is bijna terug op haar geboorte gewicht en kijkt nu af en toe lekker om zich heen. Je merkt nog wel dat ze erg verzwakt was want ze heeft wel wat moeite met de fles leegdrinken, dan is ze echt helemaal knock-out.

Al mijn kwaaltjes waren verdwenen nadat de placenta geboren was, ongeveer 6 minuten nadat Faye er was. Toen waren de misselijkheid en lamlendigheid gelijk over. Heerlijk hoor, voel me beter dan ik me in maanden gevoeld heb! Verder ben ik ook ongeschonden uit de bevalling gekomen, weinig bloedverlies, niet uitgescheurd of ingeknipt dus het herstel ging ook heel snel.

De kilo's gaan er tot nu toe ook makkelijk vanaf, 7 van de 10,5 kilo is er al af en ik liep 8 dagen na de bevalling alweer in mijn eigen kleren. Ook wel lekker weer hoor.

Hoe gaat het verder met jou? Je zult het wachten onderhand wel zat zijn. Ik hoop dat je snel mag gaan genieten van jullie kleintje!

Kus Sylvie en Faye (2 oktober)

Terug
Bovenaan