voor el (en anderen)

Hoi El,

Ik ben inderdaad de juf die medelijden had met de kindjes... Sinds maandag heb ik alleen meer medelijden met mezelf! Het lijkt wel of die kinderen de lente in hun bol hebben en alleen nog maar rare dingen kunnen doen! Niet echt fijn als je jezelf niet top voelt. Even doorbijten, het is bijna weekend...

Kiki

PS bedankt voor je hoopgevende woorden.
 
Bijna weekend???? Hier is het pas woensdag hoor! Inderdaad, ze zijn hier ook niet te houden. Ik heb groep 6 en jij?
Maar we hadden wel een lekkere woensdagmiddag hè. Dat hadden we blijkbaar verdiend!
Voel je je lichamelijk niet top of zit het in je koppie? Hoe staat het met je ei-sprong en mogelijkheid op zwanger -zijn?
En hoe is het met je vriend en zijn hersenschudding?
Sorry, ik ben niet nieuwsgierig, maar ik weet graag alles!
Ik hoop maar dat jullie je snel beter voelen, dat is hoe dan ook het prettigst!
Liefs, el.
 
Ik heb groep 3/4 normaal erg leuk, maar in het team is het naar: veel zieken, nare berichten. het groeit ons allemaal een beetje over het hoofd. gister heeft een collega te horen gekregen dat ze van school weg moet. dat vind ik heel erg, ik kan er zo 2 opnoemen die a la minute mogen vertrekken, maar niet zij... Ik heb nog steeds heel veel last van ontwenningsverschijnselen (denk ik). kramp in mijn benen sinds 1 1/2 week, veel buikpijn, erg moe. 's ochtend voel ik me zo gammel, dat ik niet weet hoe ik de dag nog door moet komen. 's avonds kan ik dan weer niet slapen. op deze manier wordt het wel een beetje een klaagbox, maar ik weet het gewoon even niet meer zo. ik ben onder behandeling bij een osteopaat en moet eigenlijk over 2 1/2 week terug komen. ik ga morgen maar eens bellen of het niet eerder kan. jammergenoeg werkt die man alleen op maandag, dus het is maar de vraag of het lukt.
Met de hersenschudding gaat het zo-zo. hij is nog steeds veel misselijk en heeft veel hoofdpijn. afwassen is eigenlijk al teveel voor hem. Wel sneu, hoor en deze keer stelt hij zich echt niet aan ;-) Hij zit trouwens ook in het onderwijs (groep 8 op een andere school)

Slaap lekker, liefs Kiki
 
Ja,donderdag de 8e is mijn Nod. Stiekem hoop ik op een innestelingsbloeding...
Heb jij ook zo'n zin in alle leuke grapjes van de kinderen morgen op 1 april? Ik heb maar vast 2 april als datum op het bord geschreven. Eens zien wie dat als eerste opvalt!
Truste, kiki
 
Ja hoor, vanmorgen natuurlijk een scheetkussen op mijn stoel, een portemonee aan een touwtje op de grond, scheur in mijn jas, vlek op mijn bloes, kikker op mijn hoofd en zout in mijn thee. Het kan niet missen, het is een april. Ik heb zelf gezegd dat we helaas niet konden gaan gymen omdat het slot van de sportzaal kapot was. Trapten ze dus allemaal in!

Ik heb nog een tipje voor je, mocht je ei-sprong komen als je vriend niet in staat is te klussen. Mijn vriend heeft vorig jaar een wiplash opgelopen en is nu nog steeds af en toe niet in staat om
te klussen. Als het nou precies mijn vruchtbare periode is, insemineer ik mijzelf (met zijn zaad natuurlijk). 't Is een raar praatje, maar laat me even weten of je er wat voor voelt, dan kan ik je misschien wat meer tips geven.
Liefs, el
 
Terug
Bovenaan