Voor El, Femmy en Anita

Bedankt voor jullie reacties!! Ik weet ook wel dat je lichaam zelf het beste aangeeft wanneer de eisprong is. Maar goed, je blijft toch aan het rekenen, elke maand weer. Ik voel nog steeds wel wat van de eisprong, ik hoop dat ie vandaag springt, want we hebben gisteren en vandaag nog geklust. En anders is er morgen weer een dag. We hebben heerlijk vakantie deze week, dus alle tijd.....
Femmy, vandaag je NOD!! Echt superspannend, laat je het even horen??? Wanneer ga je testen???? Ik zie wel een berichtje van je. Ik heb pas mijn NOD op 29 april...nog even geduld dus. Maar mijn klusperiode is ook nog niet voorbij.
Ik ga gelijk maar even kijken naar de nederlandse uitleg van de maybebaby, bedankt!!!

Succes allemaal!!

Liefs Nikki

Hoi Nikki,

Ik heb zondagochtend al getest, ik kon echt niet meer wachten. Maar zoals je in mijn berichtje van 11:10u al kunt lezen weet ik niet zo goed wat ik van de uitslag moet denken. Ik baal er van dat ik niet even heb gewacht met testen, maar dat gaat bijna iedere maand zo hahaha. Nu heb ik alleen geen testen meer liggen, dus ik moet het nog maar een paar dagen volhouden tot ik weer een nieuwe kan kopen. Ik wil ze nl. niet in mijn eigen dorp kopen ivm bekenden tegenkomen. Misschien moet ik dan ook maar een digitale Clear Blue test kopen, want die schijnen heel betrouwbaar te zijn.

Jij nog succes met klussen!! Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Femmy

Hoi Nikki,
Wil je even laten weten dat mijn NOD ook op de 29 ste is(of rond die tijd,want je weet het nooit precies..)
Zit ook nog in mijn klus periode,en het blijft spannend he...
Liefs Esther
SUCCES en we horen het wel van elkaar...

Jaaah, we worden allemaal wiskundigen hier van het rekenen!

En Femmy, misschien is het handig om je testen bij de premomshop te bestellen. Zijn erg goedkoop en ze vallen en na een dag of vier in neutrale witte envelop zo je brievenbus in!

Sterkte met wachten allemaal!

Groetjes, el.

Hoi El,

Daar heb ik wel over nagedacht, maar ik ken de postbodes er goed. Ik wil het risico niet nemen dat ze raden wat er in de envelop zit. Misschien beetje overdreven, maar dan ga ik toch liever even naar een ander dorp/stad :).

Groetjes Femmy

Terug
Bovenaan