Bedankt voor jullie reacties!! Ik weet ook wel dat je lichaam zelf het beste aangeeft wanneer de eisprong is. Maar goed, je blijft toch aan het rekenen, elke maand weer. Ik voel nog steeds wel wat van de eisprong, ik hoop dat ie vandaag springt, want we hebben gisteren en vandaag nog geklust. En anders is er morgen weer een dag. We hebben heerlijk vakantie deze week, dus alle tijd.....
Femmy, vandaag je NOD!! Echt superspannend, laat je het even horen??? Wanneer ga je testen???? Ik zie wel een berichtje van je. Ik heb pas mijn NOD op 29 april...nog even geduld dus. Maar mijn klusperiode is ook nog niet voorbij.
Ik ga gelijk maar even kijken naar de nederlandse uitleg van de maybebaby, bedankt!!!
Succes allemaal!!
Liefs Nikki
Femmy, vandaag je NOD!! Echt superspannend, laat je het even horen??? Wanneer ga je testen???? Ik zie wel een berichtje van je. Ik heb pas mijn NOD op 29 april...nog even geduld dus. Maar mijn klusperiode is ook nog niet voorbij.
Ik ga gelijk maar even kijken naar de nederlandse uitleg van de maybebaby, bedankt!!!
Succes allemaal!!
Liefs Nikki