voor El, Kiki en Moi

Het verjaardagsfeestje was zeer geslaagd gisteren, ondanks het verlies van Nederland. Het was geloof ik een uurtje of half drie. Lange tijd geleden dat we zo lang zijn gebleven en als ik me niet zo rot had gevoeld dan waren we ook wel langer gebleven. Ik was ineens weer erg duizelig en misselijk. Ik had ook buikpijn. Net of had ik te veel drank gedronken, maar geen druppel gehad. En als je buikpijn hebt ga je natuurlijk nadenken over wat voor buikpijn en waar. Het was aan de rechterkant en geen ongi steken. Nou ja misschien kan ik dan wat aan mijn tempratuur kijken, dacht ik optimistisch. Maar vanmorgen was mijn temp. 36.1. Hij wordt steeds lager i.p.v. hoger. Ben nu bij dag 16 aangekomen. Snap er in ieder geval niets meer van.
Maar we klussen maar gewoon door en dan moeten we maar even afwachten.

Kiki, voel je je vandaag al een beetje beter? Heb nog aan je gedacht toen ik gisteravond zo misselijk werd.

Moi, hoe is het met jou tempratuur? Nog steeds hoog? Ik hoop het voor je.

El, je leest dit vast pas maandag. Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Hier was het snertweer, hoop dat het daar beter was.

Ik ga nog even mijn laatste rapporten invullen en dan maar even filmpje kijken. Vanavond nog even naar paps en mams en dan is het weekend al weer voorbij. Wat vliegt de tijd. Nog even en dan 6 weken vakantie, jippie!!

Liefs Janna Nienke

Hoi daar!

Wat vervelend zo'n slecht einde van een leuke verjaardag! En wat balen als het dan ook nog voor niets is (geen eisprong bedoel ik). Ik ben benieuwd wanneer je wel wat gaat zien van een ei.

Hoe is het bij jou, Moi? Al een duidelijke verhoging na gisteren? Ik hoop voor je dat het nu hoog blijft na die 36.8 van gister. Moi, mag ik ook jouw msn-adres? Ik vraag het wel via El of Janna Nienke, dan hoef je het niet op het forum te zetten.

Hier gaat het wel wat beter. Ik heb heerlijk kunnen toegeven aan mijn vermoeidheid (gister en vandaag 2 uur geslapen 's middags!). Ik hoop dat ik er nu weer tegen kan voor een week. Mijn neefje en nichtje waren er vandaag en weten het nu dus ook. Zegt mijn nichtje (bijna 4), na een onderzoekende blik op mij: Waar ligt de baby nou? En toen we gingen eten vroeg ze of het geen pijn deed als ik ging zitten. Zo schattig zoals zo'n kind er over nadenkt!

Wij gaan zo naar Harry Potter in de bios, dus ik spreek jullie later weer.

Liefs kiki

Hoi Kiki

Ben jij ook al zo'n Harry Potter fan of ga je omdat je neefje en nichtje bij jullie zijn?
Ik vind het geweldig. Heb alle boeken en wij gaan volgende week vrijdag naar de film. Dus niets verklappen hoor.

Fijn dat je je iets beter voelt. En ook goed dat je maar gewoon toegeeft aan die vermoeidheid. Wel leuk hoe kinderen zulke dingen zeggen. Wij denken bij zulke dingen nooit na, maar eigelijk hebben ze wel een beetje gelijk. Oh als ik dat zo hoor, dan wil ik ook!!!
Maar geduld is een schone zaak.

Ga maar even iets eten. Misschien tot later.

Liefs janna nienke

Hoi meiden,

Vandaag weer gezellig op vaderdag vistie geweest en ik hoop dat onze vrienden/mannen dit volgend jaar ook meemaken!! Daar gaan we natuurlijk wel vanuit!

Ik denk dat ik wel goed zit met mijn temp en mijn eisprong heb gehad al durf ik niet al te optimistisch te zijn! Ik moest vanmorgen plassen om 5.30 en ik dacht alvast even tempen en toen was hij 36.6 en dat is voor mijn doen al hoog, daarna in slaap gevallen en op 8.00 uur 36.9! Ook heb ik heel ander slijm en vandaag een soort melkachtige substantie (blehhh sorry) dit heb ik ook nog niet eerder gehad!! Ik hoop zo dat ik mijn ei heb gehad,,,evengoed nog maar even klussen vanavond, want stel dat ik het mis heb! Als mijn temp morgen nog hoog is kan ik er volgens mij wel vanuit gaan dat de clomid is aangeslagen!! Ik hoop zo dat het ook meteen raak is!! Mijn nod is nog heel ver weg,,,dus dat worden lange dagen!

Janna nienke, balen dat je temp nog zo laag is,,,ik weet hoe teleurgesteld je dan bent,,je hoopt zo dat je eisprong is geweest, want dan valt er toch een last van je af, dan kun je alleen nog hopen en kun je weer even een rust-pauze inlassen wat klussen betreft! Ik heb helemaal een beetje een overbelast gevoel van onderen ha, ha!!

Kiki, je moet er gewoon aan toegeven hoor als je moe bent!! Lekker veel slapen is goed voor je! Want lief van je nichtje joh!!! Hoe was de film? Mijn msn is moimij74@msn.com gezellig!!!

El, ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad en dat je je goed voelt!!!

Liefs moi xxxx

Harry Potter is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Het wijkt wel wat af van het boek, maar het blijft steengoed! Mooie muziek en beelden, wow! We zijn met z'n tweetjes geweest(nou ja drietjes, knikkertje heeft ook genoten). Echt een aanrader. Peter Pippeling (Petigrew) is heeeel goed gecast trouwens, wat een rat. Meer zeg ik niet... Ik kan nu al niet wachten op de volgende film (en het volgende boek).

Moi, dat ziet er goed uit met je temp. Ik hoop dat 'ie zo blijft en die afscheiding, dat klopt dan ook wel. Spannend hoor!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan