Het verjaardagsfeestje was zeer geslaagd gisteren, ondanks het verlies van Nederland. Het was geloof ik een uurtje of half drie. Lange tijd geleden dat we zo lang zijn gebleven en als ik me niet zo rot had gevoeld dan waren we ook wel langer gebleven. Ik was ineens weer erg duizelig en misselijk. Ik had ook buikpijn. Net of had ik te veel drank gedronken, maar geen druppel gehad. En als je buikpijn hebt ga je natuurlijk nadenken over wat voor buikpijn en waar. Het was aan de rechterkant en geen ongi steken. Nou ja misschien kan ik dan wat aan mijn tempratuur kijken, dacht ik optimistisch. Maar vanmorgen was mijn temp. 36.1. Hij wordt steeds lager i.p.v. hoger. Ben nu bij dag 16 aangekomen. Snap er in ieder geval niets meer van.
Maar we klussen maar gewoon door en dan moeten we maar even afwachten.
Kiki, voel je je vandaag al een beetje beter? Heb nog aan je gedacht toen ik gisteravond zo misselijk werd.
Moi, hoe is het met jou tempratuur? Nog steeds hoog? Ik hoop het voor je.
El, je leest dit vast pas maandag. Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Hier was het snertweer, hoop dat het daar beter was.
Ik ga nog even mijn laatste rapporten invullen en dan maar even filmpje kijken. Vanavond nog even naar paps en mams en dan is het weekend al weer voorbij. Wat vliegt de tijd. Nog even en dan 6 weken vakantie, jippie!!
Liefs Janna Nienke
Maar we klussen maar gewoon door en dan moeten we maar even afwachten.
Kiki, voel je je vandaag al een beetje beter? Heb nog aan je gedacht toen ik gisteravond zo misselijk werd.
Moi, hoe is het met jou tempratuur? Nog steeds hoog? Ik hoop het voor je.
El, je leest dit vast pas maandag. Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Hier was het snertweer, hoop dat het daar beter was.
Ik ga nog even mijn laatste rapporten invullen en dan maar even filmpje kijken. Vanavond nog even naar paps en mams en dan is het weekend al weer voorbij. Wat vliegt de tijd. Nog even en dan 6 weken vakantie, jippie!!
Liefs Janna Nienke